- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zjistěte si příště, prosím vás pěkně, alespoň správné jméno berounské firmy. Není PROTO Trans ale Probo Trans..vím malá chybka a taky poměrně málo hrubek v tomto článku. Pomalu se lepšíte, už jste gramaticky na úrovni druhé třídy ZŠ (kromě stylistiky). Děkuji za opravení.
".....Podle něj je problém i v tom, že školy už nevyučují obor automechanik-řidič........"
Tím firmy jasně ukazují, v jakém stavu ty autobusy mají
....protizákonně diskriminační ! Ne ?
Ty sis ještě nezvykl(a)? Cikáni, ženský.........samá diskriminace
No asi všichni řidiči poslechli topolánka a rekvalifikovali se na nějaká lépe placená místa. Problém je samozřejmě v poměru náročnost/mzda. Za málo peněz vám nikdo řídit nepujde...
a ke všemu autobus plný trusu
Problém bude asi v určitém nepoměru výše platu k velké zodpovědnosti, kterou řidič autobusu má. Dalším faktorem může být poměrně vysoká cena výcviku na oprávnění sk. D - 25 - 30 tisíc. Za komančů mělo ČSAD vlastní autoškolu a zaměstnanec, který podepsal úvazek, tuším na dva roky, měl výcvik zdarma. Dnes chtějí už hotové řidiče, nejlépe s praxí. Když se k tomu připočítá nevalné mzdové ohodnocení, není divu, že se tam lidi moc nehrnou - na kamionu se vydělá víc. V případě nehody - poškozený náklad zaplatí pojišťovna, ale za zraněné nebo mrtvé cestující jde řidič obvykle sedět.
Jenomže naši dopravci, než by přidali na platě a poskytli zaměstnancům nějaké slušné podmínky, raději zaměstnají nějaké hovado z východu, které bude rádo i za těch pár korun. Že s tím vozem jezdí jako prase a je nebezpečné pro všechny, to už je jim fuk.
..tak těžkou práci- za minimální plat a maximální zodpovědnost můžou dělat jen zoufalci nebo fandové na tohle povolání. Mají můj neskonalý obdiv..Jezdím i s tou paní řidičkou s ČSA Slaný a je to řidička skvělá!!! Mohla by chlapy učit!
Plně souhlasím. Ostatně, ženy řídí mnohem, mnohem bezpečněji než chlapi. Kdo má oči, vidí to.
Dokud nenabídnou slušnej plat tak se jim tam nikdo nepohrne to by měl pochopit i tak kvalitní kruťvolant jakým je Štěpán Ševčík. Jináč přesto že ženská za volantem je auto(bus) bez řidiče tak v civilizovaných zemích je na busech pomalu víc ženskejch jak chlapů - jenomže tam neexistuje překračování rychlosti ani porušování jinejch předpisů a zřejmě tam taky moc neplatí, proto jich je tam tolik. Když tady vidim ty starý střepy karosy, co jezděj např. praha - příbram, jak to kalej po strakonický silně přes kilo až z nich padá rez, lidi sou tam namačkaný i na sklech jak je to přeplněný, za volantem úkáčko co si sem přišlo zazávodit a vzadu na budu nálepka s max. rychlostí 80 tak se mi chce
mi dáte peněz, dopravci, když k vám půjdu za minimální mzdu se blbě pracuje