Bodejť by to netrvalo tak dlouho!
Dopravní podnik na 2 měsíce zrušil tramvajovou dopravu na Plzeňské. Koleje jsou vytrhané na mnoha místech od Řep až k Bertramce, ale dělníky je na stavbě vidět málokdy.
Urychleně jen zprovoznili přejezdy přes koleje v Motole. Tedy - abych byl objektivní - svářeče jsem viděl makat na kolejích i v pátek večer, a troleje jsou vyměněné - montéři na to makali i o víkendech.
Ale souběžně byla měsíční výluka na Újezdě a teď tohle.
Jak si může dovolit DP udělat více uzavírek, když nemá kapacitu ani na jednu rekonstrukci
Když je vedení DP neschopné koordinovat práci tak, aby poslali dělníky a techniku na jedno místo a během 2-3 týdnů udělat jednou práci (třeba i na 2 směny) a pak jít dělat další, proč s tím něco nedělá magistrát?
Nejde jen o nás, kteří se denně plácají do práce MHD. Dnes ale vlastně nejede skoro žádná tramvaj tam, kam by měla a všechny informace na zastávkách jsou jen v češtině. A pak se bude magistrát divit, proč klesají příjmy z turistického ruchu. Kdo by se vracel či doporučoval známým takovýhle Kocourkov?
Na magistrátním odboru dopravy je to zřejmě jeden neumětel a nemakačenko vedle druhého. Nebo jim tolik času zabírá rozvíjení genitálního nápadu udělat placené parkování téměř po celé Praze a zavést mýto i pro průjezd Nuselským údolím či přes Florenc?
posledazavináčpost.cz