- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vazeny pane Kostka, tak jednoduchy to zrovna neni. Kazdy ridic musi mit u sebe kolecka za 28 dni a 29 v tachografu. Jenze kolecka jsou uz jak film pro pametniky. Dnes jsou chipy.
Asi ten magnet zapoměl sundat když popojížděl někde u nakládky - vykládky
...nebo potřeboval dojet pár kilometrů do cíle a nevyšel by s časem.
Jo - a zamyslete se proč to asi kamioňáci dělají - ono je to asi strašně baví
Jenže dneska je to o tom , že když to dělat nebudou tak jsou bez práce ..........
Hmmm...magnet. Kdysi stačil kousek molitanu.
Jak vypadá? Tak se podívejte na jakéhokoliv kamioňáka, 14 hodin je ješt velmi málo. Běžné bývá 24 a víc hodin v kuse, pak 12h spánek a další 24 hodinovka.
Mam asi 4 zname, kteri jezdi kamionem, pres branu firmy s magnetem nejezdi ani jeden z nich...predpokladam teda, ze to byla reakce na me, jen se to spatne zaradilo...
Pak to dopadá takhle : http://youtube.zex.cz/video_velke.php?id=ukaz&co=20081228154716
Proč tak složitě? Odjezdí se 8 hodin, kolečko se vyhodí. Odjezdí se dalších 8 hodin, kolečko se vyhodí.. (Až támhle k tý banzínce řídil Jarda, tam na něj čekala manželka a vzala ho dom po šichtě.) Pokud jej neuvidí přímo měnit kolečka, tak prakticky neprůkazné.
Ony uz klasicke papiraky v moc autech nejsou ;-) ted se jezdi vetsinou na digitalni karty. Hodim do tachografu kartu, ona mi zapisuje. At jedu vozidlem A, B, nebo C, porad mam ten vykon na jednom miste zapsany. Nehlede na to, ze byla povinnost vozit tusim poslednich 20 kolec a tam musely kilometry sedet.
A pak se někdo diví, že vezmou páčidlo a roztřískají na semaforu auto někomu, jehož způsob jízdy se jim tak docela nelíbí.. O bezpečnosti ani nemluvě..
O tom jsem ani neslysel, ani to nevidel, nejaky odkaz by nebyl? Ja co mam zkusenost, tak kdyz stojim jak idiot ve vedlejsi, tak jediny, kdo me pusti je ridic >12t. Ze je jizda s magnetem (teda presneji s tim co je pricinou toho magnetu) nebezpecna ale souhlas.
Uzasne, statecna policie chytila jednoho, kdyz takhle funguje pomalu vetsina - predevsim tranzit. A to nemluvim o krabickach vyrazujicich AdBlue, takze ridic ma slevu na mytnem za Euro5, ale zplodiny jak z Euro-1, vyrazovani katalyzatoru kvuli vetsimu vykonu apod.
Mozna by se policie mohla casteji vydat do realneho zivota, na silnice, do ulic - postuchovani na Maji bezpecnost v tehle republice nezlepsi
Pardon, měl to být jasný plus!!
Nejtěžší přestupek. Mnohem horší, než kdyby zavinil nehodu.
To asi ne, ale magnet tam ma z jedineho duvodu - nechce se mu 4,5h jet, pul hodiny stat a 4,5h jet (2x tydne tam byla moznost jet 10h mam pocit, nejsem kamionak). Dokazete si predstavit, jak takovy ridic vypada, kdyz to tahne kazdy den treba 14h? Kde je jeho pozornost?