- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1. Podle stavu auta a fotek to vypadá, že řidič nebrzdil (mikrospánek, nepozornost, náhlá zdravotní indispozice etc.), tedy bych ho předem nesoudil.
2. Ochrana návěsu proti podjetí osobního auta funguje při běžných rozdílech rychlostí, tedy že kamion jede 80 a osobní auto 130 a v poslední chvíli brzdí. Pokud kamion stojí a osobák to do něj navalí ve 130, těžko něco pomůže.
3. Co se týká ESP, to není žádný asistent pro zvládnutí smyku. Jde o bezpečnostní prvek, který v případě smyku přibrzdí vnitřní zadní kolo, aby auto nenarazilo do překážky bokem, kde jsou minimální deformační zóny, ale čelně, kde je z hlediska ochrany pro posádku největší šance na přežití a minimalizaci zranění.
Mikrospánek nebo nepozornost, to má být obhajoba řidiče ?!?
Mě připadá že to byl mikrospánek. Neni tam brzdná dráha vidět
Pokud se až tak napasoval, až po zadní kola svého auta, tak to musel jet rychle jak hovado. Takových mi není líto. Ještě že nezabil někoho dalšího...
Takze deformacni zona u Skodovky je pres 4 metry. Moc dobry pocit mi to ale neprinasi.
Jeste za socialismu nektera takova slisovana auta vystavovali na namestich a k tomu napsali vek ridice a pocet mrtvych. Videl jsem to takhle delat i za velkou louzi.
Pro vsechny chytraky, uvedomte si, ze i ten trojuhelnik za to vozidlo musi nekdo dat. Jeste jsem se nesetkal s tim, aby nekdo vyhazoval trojuhelnik za jizdy, aby tam byl hned o zacatku. A popavde, tomuto ridici by to stejne asi nepomohlo.
Jinak pozor na to, ze i v najezdovm pruhu muze byt prekazka. Takto boural koleg, kterej vjel do odbocovaciho pruhu na dalnici a tam byla odstavena Skodavka s upadnutym kolem (asi 20let zpet). Takze ja s tim pocitam a dalsi malej bod k preziti. Kdyz vidim nektere koko... (prej Kradouskuv klub je jiz take za dukaty), jak to hned na zacatku vezmou v plnym plynu do odbocovaku, docela jim nezavidim. Nejezdim pomalu, ale vzdy so nechavam misto ba to, vratit se zpet. Nemusi tam byt porucha, muze tam byt jen kolona odbocovacich vozidel. Proto by mel byt ridic schopen zastavit na vzdalenostm na kterou vidi. A v takovychto pripadech s tim pocitat a mit reakci jen desetini vteriny. Neni problem jezdit po dalnicich 200km\h je ale nutne koukat a nejezdit tak vzdy.
server HZS MK "CTRL C" server idnes "CTRL V" alespoň jste Markéto mohla text doplnit svými vlastními slovy. Jestli tímto kopírováním studujete i žurnalistiku tak pánbůh s Vámi (nebo s námi? :-(
Platí to v závorce.
odhaduji, že max. povolený rychlosti v různých státech.