Diskuze

Dopravní zácpy: jak vznikají a jak fungují

Může za ně samozřejmě hustý provoz, ale především jízda bez patřičného odstupu a brzdění na poslední chvíli. Ti z vás, kteří jsou zácpám vystaveni dennodenně, to přitom odnesou svým duševním zdravím. A platí, že stresy na ucpaných silnicích snášejí mnohem hůř muži než ženy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

1) jízda 50tkou v místě, kde je možné jet 90 jistě rozčílí především muže 2) muži nemají pravidelný menstruační cyklus ;-)

1 0
možnosti

Taky se vám stalo, že jste uvízli v zácpě "bez příčiny"? Nikde žádná nehoda nebo zůžení pruhů? Tady je vysvětlení jak k tomu dochází: http://davidjs.com/2013/07/fyzika-dopravni-zacpy/

0 0
možnosti

J82o33s22e21f 37A89n54t68o87š

16. 7. 2013 15:46

Vojenská kolona. První jede neustále 30 km/hod. Poslední buď stojí a nebo jede 90.

1 0
možnosti

No jo když se v koloně před 170 směrem na prahu včera dvakrát rozšiřuje dálnice na 3 pruhy a všichni se drží ve 2 levých a stoupák je celé 2km a 1km prázdný až po zip, který jaksi nefungoval, protože se stahovali 3 pruhy do jednoho, pak je těžké koloně zabránit a navíc v protisměru u 2 pruhů se stálo do místa, kde byl v opačném směru kamion s motorkou na krajnic + policajti s majáčkem a všichni se museli " kochat, co se tam děje" a pak se to rozjelo, do tohoto místa se od ostravačic jelo krokem.

2 0
možnosti

Kolona mě rozhodně nestresuje tolik, jako auta jezdící 60-70 mimo obec, rozsvícená zadní mlhovka nebo 45 tachometrových v obci a podobné zvrácenosti.

3 2
možnosti

No, mám papíry dva roky a za nedodržení zipu u připojovacího pruhu nebo za uhejbání do levýho pruhu se u zkoušek vyhazovalo.... až jsem pak v praxi zjistila, že to tak ale dělá naprostá většina českejch řidičů, takže taky radši uhejbám, než aby to do mě zprava někdo napral, a řadím se dřív jak na konci zipu, kde bych musela zastavit a nekonečně čekat.....

(To jen jako reakce na příspěvky v diskuzi)

6 6
možnosti

máte pravdu, jen u připojovacího pruhu zip fakt nefunguje, tak musíte prachobyčejně dát přednost, od toho tak taky máte tu značku:-)),připojovací pruh totiž není pruhem průběžným, který jím přestal být. Uhnout do levého "rychlého" můžete, pokud tím neohrozíte a neomezíte řidiče, který v něm už jede

3 0
možnosti

V44i48k88t69o10r 38M54a20d41a

12. 7. 2013 10:27

jses ale mudrlant

0 1
možnosti

V43i76k47t73o87r 47M79a10d41a

12. 7. 2013 10:28

kruci, to bylo na Hackela

0 0
možnosti

Kolony mě nestresují. To prostě časem projedu, proč se stresovat. Stresují mě idioti, kteří mají volnou celou ulici a stejně se rozjíždějí jak povoz s hnojem.

7 1
možnosti

Autoři studie mají v podstatě pravdu. Tak 3 řidiči ze 100 dokáží jet plynule, bez neustálýho hamstání na brzdu. ;-D

3 0
možnosti

Nedávno jsem jel za nějakým mlaďochem v 607, který neustále přibržďoval bez jakéhokoliv důvodu. No asi byl v zájezdu, ale to bych mu zase vytknul tu 60 v obci.

2 1
možnosti

Ja mam na tohle jedinou metodu...ridim tak, abych pouzival brzdy co nejmene. Jako bych ridil auto bez brzd. Kazde slapnuti na brzdu me prece stoji penize a nutim toho za mnou aby brzdil taky. Tak me to porad nuti premyslet, co udela ten prede mnou. komicke situace nastavaji, kdyz se zastavena kolona rozjizdi na 10x. Auto prede mnou se rozjede, 1,2,3 prida, ale po 200metrech zase dupne na brzdy a stoji. Prinervozneli mladi ridici proste nedovoli kolone, aby se v klidu rozjela a svym chovanim jen generuji dalsi a dalsi vlny, ktere nuti ty co jedou za nimi zase zastavovat a cely proces se opakuje stale dokola. Takze i kdyz si mysli jak neumi jezdit rychle, tak vlastne jedou strasne pomalu.

18 1
možnosti

Vono je to těžký, taky rád jezdím v popojíždějící koloně na jedničku či dvojku bez plynu, ale potřebujete před sebou patřičnou mezeru a tu vám často někdo ze sousedního pruhu tak závidí, že se vám tam nasáčkuje. To člověka dost otravuje.

4 0
možnosti