- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ani nemohl. Byli vyrováni a přesto zvolili tu horší variantu, respektive zvolil.
Smutný, avšak veskrze pravdivý příběh. Šlo o kolegy a přátele i mého otce jak z II.WW, tak i od ČSA. Mám i pamětní smuteční foto, vázající se k této události. Je na něm Dakota nad věži Ruzyńského letiště, datum oné události a fota posádky. Jinak, otec též navštěvoval onu restauraci v Hanavském pavilonu, a i tam měli ,,dozor andělíčků strážníčků", což bylo ovšem po většinu života těchto lidí, a týkalo se to i jejich rodin..
No, očividně to byla chyba kapitána ....
Šel do rizika a pak volil špatný postup
V podstatě ano, ale šlo to tehdy vůbec dělat jinak? Prostě se vydat na cestu, nějak plus mínus doletět tam, kam chci a potom se to nějak udělá? To je psycho.
A komunistické gerily v Řecku akorát mrtvé okradli.
To víte, bez bot se bojovat nedá, ale bez shody podmětu s přísudkem ano.
Z obrázku se zdá, že kdyby se nesnažili kontaktovat řízení letového provozu, tak mohli Pelopones obletět a vyhnout se horám.
Když tak čtu ty "kádrový profily" posádky letadla, říkám si, jestli to pro ně nebylo na jednu stranu vysvobození, vzhledem k tomu co by je v brzké budoucnosti čekalo za projevy vděku za nasazení ve válce od vlastních spoluobčanů...
Taky jsem si říkal, kolik by jich zemřelo v lágrech.....
docela by mě zajímalo, proč si zvolili ten režim VFR, pokud pro něj nesplňovali podmínky? znám tu událost jen z článku, ale tady podle mého je zakopaný pes.
No, jak jsem to pochopil z článku, tak VFR můžete víceméně letět s čímkoli, protože jde prakticky o kontrolu polohy zrakem. IFR by nebylo umožněno buď kvůli rušení bouřkou, nebo čert ví kvůli čemu. Dokážu si představit tu hádku s dispečerem, kdy od kapitána dostane navigátor informaci, že se musí letět za každou cenu, protože třeba nemají peníze na ubytování cestujících během nepříhodných povětrnostních podmínek nebo na pronájem placu na letišti.
Takové věci se holt stávají. Však si vzpomeňte na to, jak Poláci tvrdnuli v Číně, protože kapitán neměl peníze na opravu letadla, tak museli vybrat peníze od cestujících.
"skalní porost" je také pěkný termit
Ale příběh pro mě neznámý a díky za něj.