- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
4 miliardy ? Kdy se to proboha může zaplatit ?
Při průměrné ceně letenky 10 tisíc, 200 lety ročně s 200 lidmi na palubě celých 10 let. Ale to jsou jen tržby, byli-li by náklady přepravce na mzdy a provoz 50%, pak už je to 20 let.
Cenu letu neplati ani tak tech 200 lidi v ekonomicke tride za 18-30 tisic (10 to tak mozna na kratke vzdalenosti), ale plati to ti v business a v prvni tride za nakych 80-200 tisic na hlavu.
Ten Japonec rikal, ze 787 je o mnohem mene hlucnejsi nez A380. Taky se chcu timto letadlem proletet. Myslite, ze to CSA koupi?
čsa ne, ale travel má objednaný jeden nebo dva kusy :)
Jsem si na seatguru našel že v 787 mají ANA seat pitch 31", seat width 16.5" tak to mi jako více místa nepřijde, spíš jak králíkárna, déle jak hodinu bych v tom sedět nevydržel :( Pro srovnání: ČSA: 32"/18" (což mi přijde jako příjemný standard), luxusní je sezení třebas v Korean B772 34"/18" tam si si můžu i nohy rovně natáhnout...
no ale taky tam vidim 62-63 + 21 pro biz. class, vzhledem k tomu ze si myslim ze tohle letadlo stejne budem nejdriv potkavat na linkach typu franfurt tokio tak mi to prijde podstatnejsi, 88 z klasickyho velkyho letadla to sice neni ale myslim si ze to bude v klidu (a pri moji postave do 180cm to uz stejne nehraje roli)
pro fandy je to asi super, ale pro nás, co lítáme často, je to jenom další "autobus", do kterého musím sednout, aby mě donesl na příslušné místo...
Já jsem nezlomný obdivovatel Jaků, takže tato americká novinka se mnou nic nedělá.
nedavno jsem letel do Ameriky v sandvici mezi Indem a Arabem a myslem jsem si ze me vomejou
No nevím. U 787 jsou sendviče v konstrukci taky ve velké míře zahrnuty :)
Píšete, že tam bude nižší tlak, takže bude cestujícím připadat jako by byli v 1800 metrech, kde je tlak vyšší než ve 2400 jako u běžného letu
"Má až o pětinu nižší spotřebu paliva než letadla této kategorie, a to díky vylehčené konstrukci."
Vylehčená konstrukce? Co to jako je? To je nějaký inženýrský terminus technicus? Proč ne prostě odlehčená konstrukce?
Možná měl některý z cestujících 4 důvody, jiný 1 důvod, další 18 atd... nadpisy typu "5 důvodů pro(č)..." jsou vesměs slaboduché, v některých případech doceela nesmyslné - a o to častěji používané.
Co mají společného kompozitní materiály a plasty. Pokud tomu rozumím, tak kompozitními materiály se nejčastěji označují kompozity hliníku - potomci duralu.
kompozitní materíál rozhodně není hliník! kompozit je obecně vzato materiál ze dvou, nebo více substancí s
rozdílnými vlastnostmi, které dohromady dávají výslednému výrobku nové
vlastnosti, které nemá sama o sobě žádná z jeho součástí. v letectví jsou nejpoužívanější adamitová a uhlíková vlákna....