- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A pak to končí tím, že mi Facebook odmíta otevřít účet protože něvěří, že existuji.
Tohle ukázat všem těm, co odmítali eRoušku kvůli údajnému šmírování a zároveň mají polovinu těchto aplikací v telefonu
Já myslím, že jediné důležité je, aby aplikace byla povinná jasně sdělit, co s daty dělá. A když sdělí, že nahrává můj obličej při procházení webu, tak je to v pořádku a je jen na mně, jestli mi to nevadí.
Jediné vylepšení, co by se mi líbilo, by bylo, aby to sdělení bylo nuceně nějak standardizované, něco jako když androidí aplikace vyžaduje oprávnění. Takhle bych si to představoval i s webovýma stránkama. Prostě poprvé musí aplikace ukázat přehlednou jednotnou tabulku, ze které každý na první pohled uvidí co sdílí a může se rozhodnout. Výrazně by se zvýšila šance, že uživatelé budou vědět do čeho jdou.
A jediná obrana je opravdu - nepoužívat. Protože instalace nabízí jen přijmutí špehování nebo nic.
Příjemně překvapil Skype (0% sledování). Škoda, že už je tolik na ústupu.
chybí mi tam app Aliexpres, nedělám si iluze, že by čínani s daty nekupčili. A co WhatsApp - nebo se počítá do Facebooku?
Jo sledují a špehují a co ? Co z toho ? Zjistí velky H ;) maximálně mi reklamy pasují na hledané věci ;)
vy jste velký optimista......
A víte, co? Mně je to úplně fuk, zda ten či onen - zkrátka tzv. třetí strana - ví, co si nakupuji, jaké mám koníčky či číslo bot. K čemu jim to všechno je, pokud se daří různým "seriózním" nabídkám odolávat a zkrátka si jich nevšímat? Jistě, těch cca 90% e-mailů, které mi chodí, jsou obchodního charakteru, ale zkrátka je vymažu a je klid. Pokud nejde o život či o hrubé narušování soukromí, tak se dá s tím špehováním i normálně žít . . .
Asi něco dělám špatně, protože se mi tu objevuje reklama na elektrický moped, když nic takového nechci, a eletro Fiat 500, do kterého bych nenaskládal sebe, natož rodinu. A dobrých 90 % aplikací v tom seznamu vůbec neznám.
"... v tom seznamu vůbec neznám..."
Zabývá se to celé Applem. U nás je rozšířený konkurenční Android. Tak možná proto.
No čo, za služby zdarma sa tiež platí, len nie priamo peniazmi.
Situace je v tomto případě neúnosná a doporučení, neustále a u každé aplikace, kterých každý obvykle používán desítky, a každé její aktualizace číst rozsáhlé licenční podmínky, je pouhý alibismus. Rozumným řešením by bylo uzákonit, že se kompletní licenční podmínky musí vejít do určitého počtu znaků, který je realistické v současné sutaci uživateli pojmout, přičemž tyto podmínky musí být kompletní a nesmí odkazovat na jiné firemní dokumenty.