- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bude to sila, az budou cinani na dalku hackovat evropska auta.. Neberte to jako projev rasismu prosim.
super, už se nemúžu dočkat, až budu vyndavat auto baterku
Nejhorší je, že řidiči moderních aut prošpikovaných elektronikou (která pomáhá brzdit, rozjíždět, bránit klouzání z kopce, držet směr apod) můžou jezdit jako prasata a elektronika je zachrání. Ale ona funguje do mezních hodnot a pak auto letí nekontrolovatelně a nečitelné někam do příkopu či protisměru.
Jeden můj klient dříve dělal ředitele v továrně v ČR, která dělá elektroniku do aut. A vyrábí se tam elektronika přes celé spektrum aut. Pro německé, italské, korejské, francouzské. Stejná linka, stejný vnitřek, jen jiný panel. V podstatě jsou to dnes unifikované desky, které se propojí podle potřeby na funkce a doplní se panel pro konkrétní auto.
Do mého auta nikdy se nic takového nedostane.
Na obrázku jede dle navigace vozidlo po Kurt-Schumacher Stra3e To je mi ale náhodička...
Pokrok sice nezastavíš, ale v tomto případě z toho moc velkou radost nemám
Pokrok se dá alespoň zpomalit, třeba politikou
Už jsem zažil u Forda, že se palubka během jízdy restartovala a u Volva, že se restartovalo celé a včetně toho, že na chvíli zhasly světla. Teď už jen dát do všech aut GPS a reportovat velkému bratru. Ale zase se snadno bude dělat silniční daň.
I u Renaultu jsem zažil umrtvení celé palubovky. Ale co si budeme povídat, to vše jsou začky, pro které je závada jejich druhým jménem. Jsem si jistý, že Němci a Japonci si s tím poradí nesrovnatelně líp.