- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pamatuji, jak Makro vyhrožovalo, že nám zruší průkazky, pokud si něco nedojedeme koupit. Nezrušilo.
"při získání služby či výrobku" jenže vy si nic nekupujete, tedy je z tohoto hlediska Facebook služba?
Face ovce souhlasí se vším.
Mi přijde, že AdBIock zvládá držet na uzdě jak reklamu cílenou, tak necílenou, takže je mi to vcelku fuk. Tím spíš po rozšíření pravidel o blokaci všelijakých fb a google trackovacích scriptů.
Tak s tím budu souhlasit a nainstaluji blokovač reklam a je to, žádná otravná reklama :D hezky čistý net :D
Personalizovaná reklama je občas nepříjemná a zahanbující.
Třeba když přijde návštěva, něco ji ukazuji na počítači a všude reklama na potíže s erekcí.
A to jsem si fakt, čestně, jen hledal statistické údaje o vztahu věku muže a nastupující sexuální dysfunkci.
Pred GDPR mohlo dojit k vysetrovani pred senatem USA. Po jeho zavedeni uz ne, uzivatel musel se sberem dat "dobrovolne" souhlasit, tak co resit ze?
Proto GDPR Markovi nevadi.
No tak přejdeme na jinou síť, facebook není jediný...
...stejně stojí jeho přehlednost čím dál víc za prd....
Facebook je bez ohlasu veřejnosti, priorita reklama...
Facebook není jediný. Tak prostě budu fungovat na VK.COM ten nespadá pod zákony USA ani EU
Vkontakte má americkou doménu .com? a ví to Vladimír Vladimírovič?