Za volant usedne ostřílený žatecký soutěžák Blahout, kterého bude navigovat Jiří Mareš. "Absolvujeme s vozem kompletní mistrovský seriál," uvedl Blahout, jenž ovšem ve své dlouholeté soutěžní kariéře působil především jako navigátor.
"Zatím ještě jednáme o obsazení pozice spolujezdce vedle Miroslava Jančíka, s nímž bych měl startovat v podnicích mezinárodního mistrovství v rallye," sdělil Blahout a přiznal, že svezení se špičkovým vozem pro něho byla lákavá nabídka: "Měl jsem na výběr dvě možnosti. Obě byly velice zajímavé, ale zvolil jsem tu, která mi nabízela silnější vůz. Nedělám si však příliš velké medailové ambice s ohledem na mé jezdecké zkušenosti se čtyřkolkou a velmi silnou konkurenci u nás. Nechci však automobilu s tak výbornou minulostí dělat ostudu."
Neumann, který by měl startovat rovněž se spolujezdcem Marešem, preferuje účast ve slovenském šampionátu. "Cílem je zisk mistrovského titulu," řekl rezolutně zlínský pilot. "Soustředíme se na Slovensko, ale nevylučuji, že bychom se mohli objevit na startu některého z prestižních domácích podniků jako Barum rallye. Uvidíme, jak bude tým dobře pracovat," řekl dále jezdec, jenž se výraznou měrou se podílel na dodávce Trellesova vozu do České republiky.
"Celý projekt vznikl v úzké spolupráci s jedním monackým investorem, který má se společností Nocentini velmi dobré vztahy. Máme proto z Itálie k dispozici dva automobily Mitsubishi Lancer Evo VI a jedno vozidlo modelové řady Evo V," prozradil Neumann, jenž se stal spolumajitelem týmu.
Vedle posádek Neumann - Mareš a Blahout - Mareš do českých soutěží nasadí stáj ještě nový tandem Petr Voigt - Petr Dubiel a debutanta Antonína Kočaře se zkušeným navigátorem Jaroslavem Palivcem. V únoru mají jezdci v plánu první testovací jízdy. V rámci spolupráce s firmou Nocentini, která bude letos v Itálii zabezpečovat starty vozu Citroën Xsara WRC, se do budoucna počítá s využitím výkonnějších automobilů.
- středa 16. ledna 2002