- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta spojovačka vypadá jako konstrukční problém. Napříště budou muset buďto pořešit nějaký kryt, který jí bude chránit nebo změnit konstrukci přední nápravy tak, aby byla umístěná jinde.
Kryt nic neřeší. K ohnutí dojde při dopadu auta po skoku, když nejsou obě kola narovnaná v ose dopadu. Když auto dopadne na jedno kolo a to je stočené, tak dojde přes páku k deformaci spojovací tyče. Macík (i Valtr) mají tu tyč tvarovanou podle nápravy a v tom tvarování ta tyč povolí. Druhou variantou je mít tyč rovnou (více vydrží, takto to má řešené deRooy), ale ta rovná tyč je naopak více na ráně (kameny). Každopádně ta závada úzce souvisí s jízdním stylem (je to částečně chyba řidiče).
Aleš jel konec etapy s vadným řízením a několikrát vyletěl mimo trasu. Macík zakufroval a pak mu přes půl etapy bránil v předjetí Šoltys s Tatrou (trošku smutné....) a nakonec ještě před koncem opět ohnul spojovačku......
Aleš jenom kecá a kde nic tu nic. Rusáci jim dávají čichat prach.
Macík dneska opět udělal spojovačku. Ale neopravoval ji a dojel s tím do cíle (stalo se to cca 40 km před cílem). Možná by bylo lepší řešení, které používá DeRooy.
To je zajímavé, že podle iDnesu jsou Macík i Loprais čtvrtí. Kde se asi stala chyba?
Je pro tebe náročné si tam nějak vědomě dosadit ze jeden je 4. v závodě a druhý je 4. v celkovém pořadí? K obvoďákovi zajdi
Dost mě překvapili organizátoři v případě Tobyho Price. Na Twitteru je video, kde si musí opravovat zadní pneumatiku pomocí fofrpásek a izolepy, protože ji nemůže vyměnit. Tohle mi nepřipadá jako bezpečná varianta.
Pokud mu to nepřijde bezpečné, může vzdát a dál nepokračovat.
O tomhle by mel byt Dakar. Ne o tom, ze jedu hlava nehlava, pak zalezu do navesu, kuchar navari, maser namasiruje a tym vymeni pulku auta.
O tom je AER (jezdí jí pravidelně třeba Tomeček) , a moc zájem o ní není.