Diskuze

Pozdě, ale přece. Ferrari v šampionátu F1 stahuje ztrátu na nejlepší

Stejně jako při Velké ceně Eifelu F1 začátek závodu Ferrari nevyšel. Ale v Portugalsku už to bylo jiné. Charles Leclerc ztratil po startu čtyři pozice, vše se zdálo ztraceno, ale monacký závodník stačil tempu soupeřů, a dokonce mohl přejíždět. Cílem projížděl na čtvrtém místě. Vrací se Ferrari do bývalé formy?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

Vettel prostě ztratil motivaci. Chtěl bojovat o tituly, a proto chtěl k Ferrari a oni ho hodně zklamali.

1 0
možnosti
PK

P87a12v16e25l 41K92a60l86u77s

26. 10. 2020 13:00

Často to bylo i naopak.

1 0
možnosti
Foto

Leclerc je opravdu extremne nadany. On a Russel sli do F1 po totalni dominanci F2 kdy vyhrali titul s naskokem pres 100 bodu. Tihle dva posouvaji auto ve kterem sedi o tridu vys. R^

4 0
možnosti
LK

Tak paradox je, že Ferrari by se nejvíce vyplatilo skončit opravdu na tom současném 6. místě v poháru konstruktérů. A to vzhledem k penalizačnímu systému, který bude omezovat úspěšné týmy v rámci vývoje v aerodynamickém tunelu a naopak přidává hodiny týmům zespodu. Z pohledu financí to Ferrari může být jedno, protože drahého Vettela se zbaví, má zajištěno fixní platby díky své historii a má samo takové zdroje, že díky rozpočtovému stropu nebude mít s financemi problém ať skončí na jakémkoli místě.

Tedy Ferrari by v tomto směru mohlo vydělat a mít k dispozici více hodin v tunelu než hlavní konkurenci pro přípravu na rok 2022, kdy budou platit zcela nová technická pravidla. Jak skončí letošní sezona už bylo stejně jasné už na začátku sezony, když byl prakticky zmražen vývoj.

4 0
možnosti
JP

Tak Ferrari mělo tu smůlu, že za 1. museli ubrat výkon motoru díky tomu senzoru průtoku paliva a za 2. Měli kvůli koronaviru celé jaro zavřenou továrnu. K tomu zmrazení pravidel a problém je na světě.

0 0
možnosti
BR

Nejhorší na současný F1 je totální zmražení vývoje a podivný finanční stropy. Další věc je, že je jen jeden dodavatel pneumatik.

3 2
možnosti
LK

Hlavně mizerných pneumatik ... jak jinak si vysvětlit, že je pro jezdce lepší si vzít do kvalifikace střední směs, protože na ní dokáže zajet lepší čas než na měkké ... obecně ty pneu Pirelli celou dobu nestojí za nic.

0 1
možnosti