- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vettel prostě ztratil motivaci. Chtěl bojovat o tituly, a proto chtěl k Ferrari a oni ho hodně zklamali.
Leclerc je opravdu extremne nadany. On a Russel sli do F1 po totalni dominanci F2 kdy vyhrali titul s naskokem pres 100 bodu. Tihle dva posouvaji auto ve kterem sedi o tridu vys.
Tak paradox je, že Ferrari by se nejvíce vyplatilo skončit opravdu na tom současném 6. místě v poháru konstruktérů. A to vzhledem k penalizačnímu systému, který bude omezovat úspěšné týmy v rámci vývoje v aerodynamickém tunelu a naopak přidává hodiny týmům zespodu. Z pohledu financí to Ferrari může být jedno, protože drahého Vettela se zbaví, má zajištěno fixní platby díky své historii a má samo takové zdroje, že díky rozpočtovému stropu nebude mít s financemi problém ať skončí na jakémkoli místě.
Tedy Ferrari by v tomto směru mohlo vydělat a mít k dispozici více hodin v tunelu než hlavní konkurenci pro přípravu na rok 2022, kdy budou platit zcela nová technická pravidla. Jak skončí letošní sezona už bylo stejně jasné už na začátku sezony, když byl prakticky zmražen vývoj.
Tak Ferrari mělo tu smůlu, že za 1. museli ubrat výkon motoru díky tomu senzoru průtoku paliva a za 2. Měli kvůli koronaviru celé jaro zavřenou továrnu. K tomu zmrazení pravidel a problém je na světě.
Nejhorší na současný F1 je totální zmražení vývoje a podivný finanční stropy. Další věc je, že je jen jeden dodavatel pneumatik.
Hlavně mizerných pneumatik ... jak jinak si vysvětlit, že je pro jezdce lepší si vzít do kvalifikace střední směs, protože na ní dokáže zajet lepší čas než na měkké ... obecně ty pneu Pirelli celou dobu nestojí za nic.