- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na carmagazine.co.uk je predpokladana cena 10 000 liber
Zmíněné vozy odvozené z prototypů G.M. měly mít i příznivou finální cenu, protože byly maximálně optimalizované procesy výroby i distribuce. Tak snad se Yamaha dostane na "rozumnou" cenu.
Pokud se základní cena benzínové verze, při zmíněném užití karbonu a dalších moderních materiálů a technologií, dostane pod 200 000 bude to velký úspěch. Pokud bude startovat na 300 000, má běžný český zákazník spoustu praktičtějších alternativ
Spousta mnohem(!) praktictejsiv alternativ je k dispozici i kolem tech 200k. Na druhou stranu - nemalo silencu poridilo Smarty. Takze tezko rict.
Zvenčí celkem fajn. Proč ale musí být interiér tak hnusný?
čtyřválcová 1200 od Yamahy pracuje v motorce velmi dobře s tímhle nevím ...
tříválec v MT09 je také povedený..
Hmmm, hezký. Ale pak to jako vzdy zabiji nesmyslnou cenou. Malych drahych auticek do mesta je tu dost. Male za rozumnou cenu zadne.
Kdyby stál SMART trochu méně, taky by byl vhodné autíčko DO MĚSTA, když zrovna nemusíte do hypermarketu na týdenní nákup.
No, asi to nevyvíjejí pro potřeby ČR a pro naši koupěschopnost.