- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já ho chápu, musel se strašně těšit, jak se zase napije z boty.
Opomenu li techniku tak je na tomto krásně vidět jak F1 degradovala. Po odjetých osmi kolech konstatují, že jel krásný závod a jak plánoval útok na bednu a podobně.
To je obrázek celé F1 v současné době. Po prvních pár kolech je v podstatě odjeto a už se jen krouží a nic extra se většinou neděje. Někdy ano a závod je zajímaví, ale většinou ne.
Ještě doplň, že si to včera neviděl... je to evidentní.
Asi byl ubytovanej v hotelu Formule 1 s takovýma těma papundeklovýma stěnama.
Ironii jsem pochopil, ale ano, i v CR mame vyborne specialisty na motory GyrTech (BugGyra). Po nejakych letech vyvoje si myslim, ze i do F1 dodavat motory by zvladli.
No, už jsem viděl pár zkolabovaných renaultích motorů u normálních osobáků, tak mě to nějak u F1 ani moc nepřekvapuje.
Zajímavé je,že ostatním motory Renault fungují.
No to nebude jenom o tom jednom závodě ...ale spíše kvůli představě, že svým přestupem svázal právě s Renaultem. Asi mu došlo, že ten přestup nebude správná volba.. Alespoň já si to myslím. Škoda, je to sympaťák.
Ten člověk musí mít ale ukrutnou sílu!
To jóóóó!
Nejvtipnější je, že Riccardo Red Bull opouští a zůstane u Renaultu. Ať si ten francouzskej šmejd užije. Letos Red Bull odstoupil kvůli motoru daleko častěji než Toro Rosso s Hondou, s kterou mohl Ricciardo jezdil příští rok.
Ale ono je to i tím že Red Bullu už nedodává Renault to nejlepší a chybí upgrady právě kvůli tomu že končí.