- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, vodik v obydlene casti mesta, to zni velmi bezpecne.
Ale aspon nekde ceny nemovitosti klesnou
Nevím, jestli se něco změnilo za pět let, ale bylo by dobré si přečíst tento článek.
Mě tedy vodík nepřipadá pro tento typ dopravy u nás vhodný. A hlavně kolik automobilek se tomuto pohonu věnuje?
Něco jiného je bus, vlak...
Přečetl jsem si studie o plánech na Ukrajině, která by měla zásobovat Europu. Její potenciál v tomhle ohledu si všimli už v SSSR.
Článek, který uvádíte vychází z dnešních dat. Studie na nejbližších 50 let se zabývají zvyšovaním produkce i cenou (kdy se vyplatí). Taky vyžitím stávajících plynovodů, které by potřebovali modernizaci. Dále lodní doprava (už jsou podepsány smlouvy) atd. Výhodou vodíku je, že je lehký. Tedy v případě požáru je méně nebezpečný než současná plaiva...
Jedine vodik je nadeje, soucasne elektronesmysly kterou EU tak protlaci i pres mrtvoly je mrtva vetev vyvoje..
A v čem je ten vodík tak úžasný? Energeticky na výrobu 4x náročnější, nestabilní, přeprava opět cisternou a ne jednoduše po drátech. Celé to sestavení v autě je mnohem složitější, než u normálního elektra.