Diskuze

Ostravu spojila s letištěm trať za půl miliardy. Vlaky vyjedou na jaře

Železničním napojením za více než půl miliardy korun se může jako první v zemi chlubit mošnovské letiště u Ostravy. Cestující jej ale využijí až v dubnu příštího roku. Nákladní dopravě zatím nemůže sloužit vůbec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

A přitom by úplně stačilo aby jezdil častěji ten autobus. 3 x za den to blyo pravdu málo. ;-D

0 0
možnosti
ZJ

To letiště má potenciál, otázkou je, jak ho dokáží využít?

0 0
možnosti
JM

Vlaky budou jezdit přímo z Ostravy.

Viz jízdní řády: http://www.szdc.cz - trať 270.

Je možno to vyhledat i na http://www.idos.cz

Musíte zadat nějaké datum po 13. dubnu 2015.

0 0
možnosti
JK

Konečně pořádné účelné dílo :-)

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
PK

nechci kritizovat, protože vše ukáže čas, ale tady při tomto projektu papalášům nebo lidem zainteresovaným šlo jenom a pouze o slavné dotace, kolik lidí si namastilo kapsy to se už neřekne, akorát to hodí pod heslo vše pro lid. něco podobného slavná Karolína, hlavně dotace, toto je základní úkol politických stran - získávat dotace, dávat kšefty svým známým, co 4 roky hodit do éteru hesla o sociálním státě a je vymalováno.

5 0
možnosti
PS

Bohužel to není jenom o "schopnostech" hejtmana a radních MSK. V roce 2012 jsem oslovil téměř všechny zastupitele Moravskoslezského kraje s jednoduchou otázkou, jaký je jejich pohled na věc a jak hlasovali při schvalování tohoto projektu.Velká většina zastupitelů nepovažovala za nutné jakkoliv odpovědět na slušně formulovaný dotaz ani po opakované urgenci. Několik zastupitelů se sice pokusilo zareagovat, nicméně jednalo se o tragikomické pokusy plné falešných frází o patriotismu zastupitelů, multimodálních logistických centrech, významném dopravním uzlu v regionu a podobných nesmyslných pseudoragumentů, které pouze prohloubily už  tak značné pochybnosti o smysluplnosti projektu. Nezazněl ani jeden skutečně pádný argument, respektující aktuální reálný stav - podrobnosti viz tady:http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=304988

1 0
možnosti
Foto

J16a80n 85D93o90h92n33a15l

17. 12. 2014 9:02

vítejte v česku :-) radní kraje pochopili, že díky jejich schopnostem řízení na letiště letadla nelítají,,, tak se zkusí vlaky :) a až přijede Zeman, třeba tam bude ještě odbočka z jeho vysněného kanálu Dunaj - Odra R^

4 0
možnosti
PB

Kdyby to spojení vzniklo před pár lety, mohlo mít ostravské letiště statut a význam, které má dnes letiště v Katowicích. Poláci byli prostě rychlejší a schopnější a dneska z toho těží.

Dneska už je ta trať celkem zbytečná :-(

4 0
možnosti
MS

Zbytečná není. Pár lidí si na tom namastilo kapsy a zajistilo poklidné stáří

5 0
možnosti
MS

Dejme si příklad. Přiletím do Ostravy 11:20. Jak na potvoru nejbližší spoj do Studénky jede až 13:15. Tam přestup a spoj do Ostravy mi jede až 14:10. V Ostravě jsem 14:30. No není to nádhera? ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
MK

Předpokládám, že brzo vznikne pendlující vlak letiště-hlavák, to je jen otázkou času.

3 1
možnosti
MK

za ty penize by mohli kazdeho pasazera vozit taxikem :o)

1 1
možnosti
PV

P14e30t46r 69V79e97s87e11l48ý

17. 12. 2014 7:36

Posledně, když jsem letěl samoletem do Mošnova, tak jsem jel taxíkem značky Karosa či snad SOR sám. A to bylo letadlo plné, celých 30 cestujících. A s tím vlakem to určitě nebude lepší...

Skoda, že se v devadesátých letech nerealizovala lokálka z Výškovic, to by mělo větší smysl...

2 0
možnosti