Na problém nás upozornil jeden z klientů společnosti. "Mám pocit, že společnost T-Mobile a někteří její zákazníci mají problém s administrací v sekci T-mobile Bonus," napsal ve svém e-mailu. S žádostí o radu jsme se obrátili na tiskové oddělení společnosti.
"Problém se týká zákazníků, kteří mají v systému nastavenou roli Zodpovědná osoba, ale v jejím parametru není uvedené telefonní číslo, kterého se to týká. Je to způsobeno chybou ve chvíli aktivace smlouvy, kdy telefonní číslo nebylo doplněno," vysvětlila vniklé potíže Martina Kemrová, tisková mluvčí T-Mobile.
Upozornila také, že jiných služeb se tento problém netýká. Pro vyřešení problému doporučuje klientům, aby se obrátili na infolinku (4603), kde telefonní číslo k Zodpovědné osobě doplní. "T-Mobile prověří databázi zákazníků, a tam, kde bude zjištěna tato chyba, situaci napraví," dodala Kemrová.
Vzniklá situace vybraným zákazníkům znemožňuje ověření stavu jejich bonusového konta.