GTS má novou marketingovou ředitelku

Marketingovou ředitelkou společnosti GTS se stala k 1. listopadu Tereza Vránková, která přichází z CK Fischer. Ve funkci ředitele zákaznického centra GTS zároveň nahradil Věru Tichou Jaroslav Slivarich.

Marketingovou ředitelkou společnosti GTS se stala k 1. listopadu Tereza Vránková, která přichází z CK Fischer. Ve funkci ředitele zákaznického centra GTS zároveň nahradil Věru Tichou Jaroslav Slivarich. Tichá z firmy odešla letos v srpnu po vzájemné dohodě. ČIA to dnes potvrdila mluvčí GTS Barbora Komínková.

Post marketingového ředitele GTS byl dlouhodobě neobsazen, neboť tehdejší marketingový ředitel David Duroň byl v prosinci 2002 jmenován ředitelem komerční divize. Duroň vede od letošního září marketing v Českém Telecomu.

Vránková v CK Fischer pracovala jako zástupkyně generálního ředitele a členka představenstva. Předtím vedla Václavu Fischerovi senátorskou kancelář a byla vedoucí týmu jeho volební kampaně do senátu. Působila také v zahraniční rubrice televize Nova a čtyři roky v České televizi. Slivarich dosud pracoval na manažerských pozicích zákaznického servisu ve společnostech Český Telecom a Aliatel.