Expandia banka rozvíjí GSMbankovnictví

Již od svého založení v ČR Expandia banka umožňovala svým klientům styk s účtem pomocí mobilních telefonů. Nyní své služby rozšiřuje.
Expandia banka představila novou strategii v oblasti přímého bankovnictví pomocí mobilního telefonu. Již v roce 1998 otevřela nové možnosti pro své klienty a umožnila tak přímý styk s účtem, 24 hodin denně sedm dní v týdnu, prostřednictvím tzv. GSM banking. Nyní představila novou strategii jejímž cílem je získat do tří let přes 100 tisíc klientů a rozšířit služby v oblasti přímého bankovnictví.

První novinky se dočkáme již 1. 10. 2000, kdy bude možné ovládat osobní elektronický klíč pomocí mobilního telefonu. Díky tomu banka sníží ceny za vedení účtu. Tentýž den bude zahájena nabídka nového klientského systému, jehož podstata spočívá v přímé on-line reakci účtu na příkazy klienta. Dále budou nové služby obsahovat možnost samostatného vytvoření dalšího účtu podle oblasti ke které se platba vztahuje.

Banka se chce s novými službami zaměřit především na mladé klienty s vyššími příjmy a hodlá získat sedm procent tržního podílu v tomto segmentu.

Můžeme dovozovat, že úspěch banky bude záviset na kvalitě služeb GSM sítí, které se mají dále zlepšovat.


Témata: analýzy, GSM Banking