- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ako z marketingovej príručky applu:
"Jenže Apple se s takovými polovičatými řešeními nespokojí. Teprve až se podaří vyvinout opravdu spolehlivý, dostatečně pevný ohebný displej bez jasné rýhy, pak teprve dojde k tomu, že se dočkáme nějakého ohebného iPhonu."
"Pokud má jít o skutečný hit a technologickou revoluci, nesmí se uspěchat."
"Pokud se však takovou věc rozhodne zákazníkům nabídnout Apple, tak jedině tehdy, pokud mu bude naplno důvěřovat."
: inými slovami: počkáme si, ako sa s tým vysporiada android konkurencia a potom to opajcneme a prehlásime za prevratnú novinku :)
a celkom ma pobavilo, že za prelomové sú okrem iného prehlasované aj "skutečně velký iPhone". ak si spomínam, tak apple bol každému na smiech a bol už skutončne posledný výrobca, čo sa držal mantry, že 4.3 palca stačí (a jeho zákazníci to vehementne v diskusiách obhajovali)
... alebo .. "naprosto proměnil design zařízení (obrazovka s tenkými rámečky" - v čase, keď už samsung mal dávno v portfóliu telefóny "bez rámčeka" pretekajúce za okraj
možno by nezaškodilo pred napísaním článku o tom, ako apple zmení svet smarphonov najskôr opustiť svoju apple bublinu ...
Článek o ničem a komentář ještě víc o ničem.