- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
lidi, zaplatte to, at maji penize na rozvoj sluzeb
Titulek by měl spíše znít: "Operátoři vymáhají na lidech 4 miliardy, o oprávněnosti rozhodne soud.".
Tak trosku si za nektere dluhy muzou sami. Nemaji ty sluzby lidem doslova cpat! Maji si hlidat sve zastupce, co po telefonu cpou smlouvu uplne kazdemu i s telefonem za 1kc a jsou vlezli, pak jediny rychly zpusob jak se jich zbavit je, ze jim reknete at to teda poslou. No a uz v tom ti duchodci jedou....
Zavedl bych stejny zakon, co ted zavedli na pujcky a sice, ze poskytovatel sluzeb si ma zjistit platebni moralku zadatele ( i kdyz ve vetsine pripadu zadoni prodejce) a pokud na to nema a presto mu z vlastni iniciativy posle telefon a 2 lety uvazek, ma nest nasledky sam.
Myslím že přesnější by bylo napsat, operátoři po lidech vymáhají čtyři miliardy. Když někdo někomu dluží, znamená to, že si od něj půjčil nebo nezaplatil za zboží či službu. Což je max. 1/4 uvedené částky. Zbytek jsou nehorázné smluvní pokuty, penále a podobné věci, které si náš oligopol účtuje na základě svých VOP, ve kterých se pořádně nevyznají ani právníci.
No jiste a jinde to je snad jinak, zavazky se maji platit, a kdyz se neplati, tak se to nabaluje.
hmm, slusny byznys, tohle vykoupit za tretinu a vymoct.
To nestihnete. Máte lhůtu 3 roky. Takže ta 1/3 je fakt moc.