- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
TZeď bude zajímavé, kam to dílo opravdu poputuje a kde se promění v dolary nebo eura.
Proč přidávat důchodcům když to nezodpovědně utratí za malůvky!
V článku je napsáno, že značka Alfa Romeo je předchůdcem značky Ferrari. Což není pravda. Alfa Romeo je a byla i v té době samostatnou automobilkou. Autor článku si to možná popletl s tím obdobím ve kterém Alfa Romeo dodávala závodní vozy pro Enza Ferrariho, který provozoval soukromý závodní tým. A až mnohem později založil vlastní firmu.
Piskekuv realisticky obraz je alespon pokoukani, ale to zpracovani trasy metra mi za 90M prijde trochu prehnane. Proti vkusu zadny disputat, treba v tom nekdo vidi odcizeni dnesniho sveta skloubene s hloubkou duse, ale kazdopadne se mi to nelibi.
Tak asi proto jste si to nekoupil vy, ale nekdo, kdo v tom tu hodnotu vidi ;)
Asi si koupím kružítko a pravítko. Třeba to vyjde...
Nevyjde. Zkuste na něčem teď perzistentně pracovat dalších 50 let a možná si toho za 100 let někdo všimne.
Kolik tříd ve škole musím mít, abych pochopil krásu tohoto díla
Já odhaduji, že ani ne absolvovanou první třídu, IQ tak někde kolem, 70... Ale když na to někdo má...
Dnes si zase můžete pořídit za 50-60 tisíc díla třeba pana Faltýnka. Většinou se těchto děl pečlivě zkoumá jen signování obrazu a věhlas autora.
Kdyby se Kupkovo Divertimento válelo u popelnic, tak 95% lidí ho tam nechá válet dál.
95 % národa je taky průměrne a nižš inteligence, a nevzdělaná. Na tom není nic překvapivého.