OTÁZKA:
Dobrý den,
mám na Vás dotaz, lépe řečeno jsem rozladěný z celého postupu distribuce vstupenek. Ohledně prodeje balíčků se toho napsalo již dost, ale také jsou tu i vozíčkáři. Na stránkách máte formulář, jakým způsobem si může vozíčkář ze svého domu rezervovat vstupenky. Bohužel háček je v tom, že vám na tuto objednávku nikdo neodpoví a tudíž vám ani rezervační číslo není vystaveno (poptávku jsem prováděl v úterý v dopoledních hodinách, do dnešního dne jsem nic neobdržel). Když už vám to začne být divné, tak se seberete a jedete do O2 Areny v domnění, že by vám nějaká zodpovědnější osoba tyto lístky mohla prodat. Zde vám je řečeno, že musíte vyplnit internetový formulář a bez něj vám nic nevydají (ten stále samozřejmě nemáte). Nikde se nedozvíte, jestli jsou dostupné nějaké balíčky, jaký je stav vaší poptávky atd. Kdybych nebyl takto limitován vozíčkem, tak si ty vstupenky opatřím rozhodně dříve. Zajímalo by mne tedy, jakým způsobem tuto situaci hodláte řešit.
děkuji vozíčkář Pavel M.
Pavel Míchal
Sterbová:
Osobně mě velmi mrzí, že systém nefunguje. Ale nemohu se konkrétně vyjádřit k Vašemu případu, je to otázka pro Sazka Ticket.
6.11.2014 13:19