OTÁZKA:
Vážený pane Skála,
provozujeme mnoho desítek el. obchodů B2B/B2C, a to především v rámci ASP resellerům IT komodit/odběratelům eD'' system Czech. V drtivé většině se jedná o el. obchody určené koncovým zákazníkům.
Měli jsme v záměru okamžitě začít jednání s partnery za účelem realizace této brány v masovém měřítku, avšak po prozkoumání Vaší poplatkové politiky jsme byli doslova znechuceni, a celá věc je u ledu.
Mnoho partnerů měsíce dotuje provoz eshopu, než zajistí návštěvnost a objednávky do takové míry, kdy se aplikace vyplácí.
Sami každé prodloužení smlouvy přizpůsobujeme na míru zákazníkovi, aby s námi zůstal dále, nabízíme nové služby na základě jejich požadavků, a aktivně podporujeme trend snižování výdajů za služby e-commerce.
Mám však velké výhrady k Vaší nabídce! Na stránce
http://www.csob.cz/ps/produkt.asp?prmKod=PS1.3&pdKod=KPS355
je sazebník poplatků za tuto službu, což komentuji níže.
Uvědomte si, že prodejce nasadí marži nejčastěji o 5-12% dle typu komodity, aby na webu někdo nakoupil, a vy z objednávky nízkomaržového zboží strhnete 2.5-3.5% ??? Abyste nalákali na tuto technologii, požadujete za zavedení 13.200Kč???
Odezva vzorku našich klientů byla po zhlédnutí nápadu původně nadšená, nicméně NAOPAK poté, co viděli Vaše sazby, zcela zamítavá.
Apeluji na Vás za okamžité přehodnocení poplatků za používání a zavedení internetové akceptace platebních karet. V tomto stádiu jsou Vaše služby pro naše klienty ZCELA NEDOSTUPNÉ.
Máte-li zájem nám sdělit zajímavější nabídku, jsem otevřen Vašim návrhům, které rád přetlumočím našim zákazníkům.
Děkuji za pozornost a pochopení situace.
S pozdravem Robert Bosák.
------------------------
Robert Bosák
eShop/iDeal support,
project manager
E LINKX a.s.
Novoveská 95
709 00 Ostrava Mar.Hory
tel.: +420 597 444 262
fax: +420 597 444 305
mailto:rbosak@elinkx.cz
http://www.elinkx.cz
-rb-
ODPOVĚĎ:
Dobrý den,
k otázkám cen je poměrně obtížné se vyjadřovat paušálně, nicméně vstupní poplatek 13.200,- není určen bance, ale společnosti MUZO, a.s., která provozuje platební bránu, která registruje obchodníka a poskytuje mu ještě další služby (monitoring stavu objednávek, manipulace s nimi apod.). ČSOB v maximální míře uplatnila svoji politiku maximálně zatraktivnit službu zejména tím, že řadu poplatků převzala na sebe. Co se týká marže samotné, je na našich stránkách uvedena obecná indikace. Ve skutečnosti vždy záleží na posouzení konkrétního případu a poté je vypracována odpovídající nabídka. Kontaktujete, prosím, akceptacekaret@csob.cz a domluvte se na dalších krocích. Zdraví Petr Skála
8.7.2004 11:03