OTÁZKA:
Jak je mozne, ze selhavaji Vasi zamestnanci pri vyrizovani uveru? Konkretne se mi stalo, ze mi byl uver zamitnut, protoze pry nesplnuji bonitu. Nakonec se ukazalo, ze chybovala pracovnice VSS KB, protoze nezapocitala nemocenskou, ktera byla samozrejme prilohou.... Jeji arogance byla neskutecna, ani se neomluvila. Vznikla mi jejim rozhodnutim skoda radove v tisici korunach (uver vyrizovala maklerska firma, ktera vse spocitala korektne bez nejmensi chybicky). Stejne tak jsem letos neobdrzel vypis z uctu - mame u Vas jako rodina dva uvery. Neni vubec jednoduche se dovolat na Vasi centralu k uverovym pracovnicim - nikdo to tam nebere (ani pres ustrednu ani pres provolbu). Az snad na desaty pokus jsem se "nekam" dovolal, p. Jandova vsak jiz byla velmi ochotna a vse prikladne vyridila. Nez jsem se vsak dozvedel, kdo to ma na starosti, to byl celkem vykon hodny profesionalniho sportovce. Vse se odehralo naposledy vcera. O provolanych castkach nebudu ani mluvit o nakladech (mobil/pevna linka - (jedna se o mezimesto), a na konci se ozve zaznamnik s uplne jinym jmenem, nez kam volam (cisla overeny na listinach a na ustredne). Nechcete se nad timto pripadem zamyslet a vyvodit z toho dusledky? Nebo jsem jen svetla vyjimka?
Jakub
ODPOVĚĎ:
Obecně vám bohužel nemohu pomoci, doporučuji vám obrátit se písemně na naši spořitelnu, abychom mohli váš podnět podrobně prošetřit.
4.3.2004 13:18