Diskuze

Billa v českých obchodech spouští vlastní rádio, má i svou ranní show

Supermarkety Billa v pondělí spustily ve svých českých prodejnách vlastní rádio. Bude vysílat pro zaměstnance i zákazníky po celou otevírací dobu. Dosud řetězec pouštěl v prodejnách informace o slevách z akčních letáků oživené hudbou. V ČR provozují vlastní rádio i diskonty Penny Market, které mají stejného vlastníka jako Billa - REWE Group.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A25l21a50n 18Ř46e84p88k88a

28. 2. 2018 9:16

Hudba ok, ale proč k tomu musí přidávat ty hlouposti okolo? :-P V Albertu máme taky rádio, ale vystačí si s hudbou.

0 0
možnosti
Foto

J54a22n 12Č82e59r75m71á89k

26. 2. 2018 15:56

nejvíc člověk ušetří, chodí-li nakupovat na malém městě k soukromníkům...

Sice musí do pěti obchodů, než do jednoho, ale zato nečeká hodinu ve frontách a hlavně koupí jen to pro co tam přišel a ušetří na spoustě položek, které původně ani nechtěl a ještě před vstupem do prodejny mu nechyběly... Ale náhle se mu rozjasní- když to vidí- a uvědomí si. co vlastně ještě všechno tůůůze nutně potřebuje a navíc je to zrovna v akci...;-D;-D;-D:-/

0 0
možnosti
Foto

J46a36n 78Č47e75r88m63á93k

26. 2. 2018 15:46

chudáci zaměstnanci... Teď budou mít reklamu a nalejvárny po celou šichtu...

0 0
možnosti
JB

No to je super, další důvod navíc-mimo shnilé zeleniny a front u pokladem,

proč tam nechodit...

0 0
možnosti
MK

Nejhorší je Penny a Lidl. Pak Tesco a Kaufland. Billa je celkem OK.

0 0
možnosti
JR

J78a58k94u41b 77R34o72u13s

26. 2. 2018 14:19

Něco podobného má už nějakou dobu i Penny. Je to neuvěřitelně otravné.

2 0
možnosti
VH

" bramborovou placku se škvarkama, tu mááá přeci každý ráád,

jáá měl na mou duši, mastnej nos i uši ....."

.

" Knedlíky, se zelím, se zelím kyselím ......"

1 0
možnosti
OZ

Dokud v obchoďácích pouštěli jen rádio, čistě hudební, a hlasitost byla nastavena tzv na pozadí, tak to bylo fain...

2 0
možnosti
JJ

J96i74ř15í 49J72o11z86a

26. 2. 2018 14:00

To je prekvapeni. Penny uz sve radio ma a cekal jsem, ze Billa ho bude ho mit take, kdyz Penny a Billa spada pod jednu spolecnost - REWE

0 0
možnosti
Foto

> V řetězcích se hudební podkreslení stalo běžnou součástí nakupování. Hudba dokáže podle psychologů zpomalit vnímání času, ovlivnit náladu či průběh nakupování.

Vhodně zvolená hudba možná, ale to by to toho nesměli cpát ta upozornění na "výhodné nabídky". To se většinou snažím minimalizovat dobu strávenou v obchodě i za cenu toho, že něco zapomenu koupit.

6 0
možnosti
Foto

S tím zpomalením času to je pravda. Když pustí v rádiu třeba takovou Helenu Vondráčkovou, tak mám pocit že to utrpení snad nikdy neskončí.

2 0
možnosti
JM

J29i40ř91í 22M80a91c97e77k

26. 2. 2018 13:54

A nemohlo by tam být chvíli ticho? Neustále tam nějaká ženská vykřikuje protivně afektovaným hlasem „přesně podle mého gusta“ a do toho mektá, že něco stojí 24,90. Proč neřekne rovnou, že to stojí 25? Stejně mi ten desetník u pokladny nevrátí (pokud neplatím kartou, což jsem se už v obchodech s desetníkovými cenami naučil i pro malé částky).

0 0
možnosti
PV

P22e23t31r 64V86o95l11á52k

26. 2. 2018 13:56

Když si těch věci za 24,90 koupíš šest, tak naopak ušetříš 0,40!R^

3 0
možnosti