Billa v českých obchodech spouští vlastní rádio, má i svou ranní show

  13:16aktualizováno  13:16
Supermarkety Billa v pondělí spustily ve svých českých prodejnách vlastní rádio. Bude vysílat pro zaměstnance i zákazníky po celou otevírací dobu. Dosud řetězec pouštěl v prodejnách informace o slevách z akčních letáků oživené hudbou. V ČR provozují vlastní rádio i diskonty Penny Market, které mají stejného vlastníka jako Billa - REWE Group.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Leila Hamdanová pro iDNES.cz

Zákaznický program bude vysílán každý den od 7:00 do 21:00 hodin a nově přibude živá ranní show pro šest tisíc zaměstnanců z 220 prodejen. Ranní show má pracovníkům zpříjemnit vstup na ranní směnu a bude je informovat o všech důležitých novinkách z centrály, nebudou chybět ani písničky na přání.

„Speciální naživo vysílaná ranní show bude sloužit pro komunikaci novinek společnosti, akcí i marketingových kampaní a nových projektů, které plánujeme,“ uvedla marketingová ředitelka společnosti Simona Breen.

Rakouská skupina REWE již vlastní rádio vysílá z Vídně pod značkou Radio Max v obchodech v deseti zemích s celkovým zásahem 10 milionů posluchačů například pro tamní Billu, Bipu, Merkur nebo Penny. Například program pro české obchody Penny market, který hraje ve všech 373 prodejnách, má na starosti desetičlenný tým moderátorů, redaktorů a reportérů.

Opačnou cestou se o loňském adventu vydaly hypermarkety Globus, které ve večerní nákupní špičce vypnuly ve svých prodejnách hudbu. Podle řetězce se novinka setkala s pozitivním ohlasem zákazníků.

V řetězcích se hudební podkreslení stalo běžnou součástí nakupování. Hudba dokáže podle psychologů zpomalit vnímání času, ovlivnit náladu či průběh nakupování. Již desítky let mnoho psychologů analyzuje její vliv na nakupování či na čas strávený v obchodech ve všech jejích složkách - hlasitosti, tempu, tonalitě či žánru. Studuje se i způsob, jak hudební styl ovlivňuje útratu.

Autoři: ,

Nejčtenější

Scala startuje na 370 tisících. Škoda chce Čechům nabídnout bohatou výbavu

Škoda Scala

Škoda v pátek startuje prodej svého nového vozu. Základní provedení modelu Scala s benzinovým agregátem 1,0 TSI/70 kW s...

VIDEO: Semafory k WC, pohyby jako robot. Jak to chodí v českém Amazonu

Lidé s vozíky projíždějí labyrintem uliček, kde je v regálech naskladněno 20...

Distribuční centrum Amazonu v Praze působilo dosud spíš jako nedobytný hrad. Jak to uvnitř chodí, se veřejnost...

Nápisy na taškách matou. Výroba papírových škodí víc než těch plastových

V Penny Marketu přestali nabízet jednorázové igelitky, v nabídce mají například...

Řada lidí si raději než igelitku koupí v obchodě tašku z papíru. Od pokladny pak odchází s dobrým pocitem, že jsou...

Topíme svíčkou. Nové bytovky už musí mít téměř nulovou spotřebu energie

ilustrační snímek

Všechny nové budovy s obytnou plochou větší než 350 metrů čtverečních musí mít od prvního ledna téměř nulovou spotřebu...

Církev děsí zdanění restitucí. Práci kvůli němu může ztratit každý pátý

Neratovský kostel s prosklenou střechou má nové báně.

Výpočty jsou jednoduché, matematika neúprosná. Když projde zdanění církevních restitucí tak, jak ho navrhuje vládní...

Další z rubriky

TEST DNES: Úplné výsledky testu ovocných smoothie

Ilustrační snímek

MF DNES otestovala čtrnáct vzorků smoothie koupených v obchodních řetězcích, e-shopech a specializovaných ovocných...

Košík váží jídlo do papírových sáčků. Část obalů chce úplně odstranit

E-shop Košík.cz vykročil k bezobalové budoucnosti. Spojil síly s technologickou...

E-shop Košík.cz začal prodávat potraviny na váhu v papírových recyklovatelných obalech. Jde o první, symbolický krok v...

TEST DNES: U prosecca neplatí, že by nejdražší muselo patřit k nejlepším

Test prosecca

Lehké, příjemné, nekomplikované. Taková pověst provází prosecco, nejprodávanější šumivé víno na světě, které před pěti...

Najdete na iDNES.cz