Nejen proniknutí do nových oblastí, ale i nárůst prodeje na stávajících trzích pomohl výrobci zvýšit meziročně tržby o 28 procent.
Od roku 2005 nejrychleji rostl prodej na ruském a indickém trhu. Zároveň se automobilce podařilo prodat více automobilů i v tuzemsku a na Slovensku. Zájem je především o vozy ve vojenské úpravě.
Automobilka se zabývá především výrobou těžkých terénních nákladních automobilů pro civilní i vojenský sektor. Celkem jich loni odjelo z výrobních linek společnosti téměř o 300 kusů více než v roce 2005 a počet prodaných automobilů se tak vyšplhal na 1 607 vozů. Závod za ně vyinkasoval 3,647 miliardy korun.
Společnost předpokládá, že růst tržeb bude nadále pokračovat. Podle plánu by totiž už v roce 2009 měla docílit hranice 2500 prodaných automobilů.
Od podzimu, kdy se novým vlastníkem kopřivnické automobilky stala společnost Blue River (později Tatra Holdings), se zvýšil počet zaměstnanců o 227 lidí.