Svoji druhou zahraniční pobočku otevřel řetězec s pánskou módou.

Svoji druhou zahraniční pobočku otevřel řetězec s pánskou módou. | foto: Anson´s

Peek & Cloppenburg posiluje svůj brand. Vstupuje na český trh s novou značkou

  • 3
V pražském nákupním centru Westfield Chodov ve čtvrtek otevřel svou první prodejnu v České republice řetězec Anson's. Tento multibrand patřící do skupiny Peek & Cloppenburg se zaměřuje na oblíbené celosvětové pánské značky, ale nabízí také své privátní. Společnost otevřela svou druhou zahraniční prodejnu v Praze. První pobočkou ve střední a východní Evropě se stala rumunská Bukurešť. Vstup na další zahraniční trh chystá během několika měsíců.

Společnost doposud byla zastoupená výhradně v Německu. Svou první zahraniční expanzi zahájila na konci září v rumunské Bukurešti a nyní vstupuje na další trh. 

Další expanzí ve střední a východní Evropě se stala Česká republika. Svou českou pobočku společnost otevřela ve čtvrtek v pražském nákupním centru Westfield Chodov na ploše 1 232 metrů čtverečních.

„Od našeho založení v roce 1989 se Anson's stal jednou z největších oděvních společností v Německu a nadále roste na zahraničních trzích. Česká republika je jedním z těch klíčových,” komentuje vstup na český trh Paul Pörtner, Director Retail Management v Peek & Cloppenburg.

Turbulentní start

Multiznačkový Anson’s patřící do skupiny Peek & Cloppenburg se zaměřuje na oblíbené pánské brandy jako Boss Black, Tommy Hilfiger, Guess, Emporio Armani, Lacoste, Pierre Cardin, Tommy Jeans, Tom Tailor, Review či Bugatti, ale i na vlastní značky MC NEAL, Montego Men či Christian Berg. 

Oproti německému trhu se všechny zahraniční prodejny otevírají ve velkých obchodních centrech, to je dané hlavně odlišným nákupním chování oproti mateřské zemi.

„Navíc jsou prodejny koncipovány na větší rozlohu, proto jsou nákupní centra pro nás nejlepší volbou. Českou prodejnu jsme měli v plánu otevřít jako první, ovšem velmi dlouho jsme hledali vhodný prostor. V Rumunsku to bylo o něco snadnější,“ vysvětluje country manažer Peek & Cloppenburg Mario Feist důvod otevření až po Rumunsku.

Fotogalerie

Moderní, maskulinní design prodejny má jasné rozdělení produktů a stylů. „Díky snadné orientaci v prodejně s rozlohou přes 1 200 čtverečních metrů tu zákazník rychle najde vše, co potřebuje, ať už jde o formální, nebo volnočasové oblečení, sport či obuv,“ doplňuje country manažer.

Během tohoto podzimu otevírá společnost několik dalších zahraničních poboček. Po Bukurešti a Praze plánují otevření obchodu v chorvatském Záhřebu či v Polsku. 

Na český trh vstupuje nový polský řetězec. Otevírá první kamennou prodejnu

Momentálně je nabízený sortiment dostupný pouze v prodejně na pražském Chodově. Spuštění českého e-shopu se chystá do roku 2023, jak potvrdil Feist.

Anson’s je maloobchodní prodejna textilu založená v roce 1989 v Düsseldorfu. Společnost je součástí skupiny Peek & Cloppenburg a s 19 obchody v 15 lokalitách v Německu je zde největším maloobchodním prodejcem pánského oblečení.