OTÁZKA:
Dobrý den, situace:
Vesnický obchod, přes víkend zavřeno. V pátek večer nebude možno (chyba EET) odesílat tržby.
Prodavačka v pět večer všechno včetně pokladny povypíná (ukládá jí to celá řada předpisů - BOZP, PO), zamkne krám a jde domů. Když v pondělí v osm přjde do práce,
má již 50 tisíc pokuty. Pokud se situace zopakuje další pátek, je to za půl mega + uzavření provozovny.
Tento dotaz jsem položil (leden 2017) na Vaší infolince; paní říkala, že o problematice se ví, "někdo ty lhůty takhle nesmyslně nastavil",
ale pokud prodavačka "prokáže, že udělala vše pro blablabla, sáhlo by se např. "jen" k pokutě 500 Kč". Nicméně slíbila delegovat připomínku výš.
Chci se zeptat - neuvažujete o změně 48 hodinové deadline, třeba i v kontextu toho, že FS má na uložení pokuty 3 roky? OSVČ může onemocnět, máme tu a tam svátky...
eetweb
Martin Janeček:
Dobrý den,
v daném případě je splnění dikce zákona jen otázkou nastavení Vašeho obchodního modelu a volbu vhodného pokladního zařízení, které bude umět vše odesílat automaticky. Pokud jej Vaše zaměstnankyně nevypne, mělo by být zařízení automaticky schopno odeslat datovou zprávu bezprostředně po obnovení spojení a sankce Vám hrozit nebude. O změně 48 hod. lhůty neuvažujeme.
21.2.2017 11:53