- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
loni prodělali nakoupením nových letadel a dnes tvrdí, že musí omezit lety. Co bude s těmi novými letadly. Prodají se pod cenou a rozdíl pohrábně management. A když ne, jestli to j fakt jen tupost, tak to je snad ještě horší. jsou úplně mimo.
mě by zajímalo kdo vlastně prodělal? No že by zchudly manažeři to je nepravděpodobné a nebo dozorčí rada co živí politiky A tak nač ty negující příspěvky v diskuzi když se mají všichni dobře?
Vydržovat si privilegovaného "národního" dopravce, který létá tak akorát po evropě kde je spousta komečních společností které by létali levněji je zcela zbytečný luxus na který nemáme.
To se přece u státních firem neřeší, zatáhne se to z rozpočtu...a i na odměny manažerů zbude.
ČSA - celká škoda, že to takhle dopadlo, mohla to být dobře fungující aerolinka.
>>>>>>>>>> konec dobrý = všechno dobré.
PS : já létám výhradně s LUFTHANSOU ! ! !
to je to samý, jen v modrožlutým
ze se letadlem zacala vozit chudina za par drobnejch.
To se dělá tak: Nechá se shořet pojištěné letadlo za 250 miliónů, pro které společnost nemá využití. Narafičí se to jako nehoda. Společnost se zbaví nepotřebného letadla, pojišťovna to vykryje a jede se dál povozem černým kolem bílých skal.
ja myslim, ze problem neni v tom, ze by dotycne letadlo nemelo, kam letet.je zasadni rozdil mezi radovymi zamestnanci, kteri dle mych poznatku a ososbnich zazitku v naproste vetsine odvadi hodne dobrou praci a pristupem vice nez dobre placeneho managementu, ktery jedna na politickou zakazku nebo pro osobni prospech a vede firmu do kopru jiz dlouhe obdobi.tech 'reditelu' bylo uz hodne a nikdo neodvedl dobrou praci, jen si to nechal dobre zaplatit a minusy jejich rozhodnuti plati pak vsichni v cz.