Diskuze

Karlín a u Kříže. V Praze nejspíš vzniknou nové zastávky vlaku

Dvě další zastávky mohou v nejbližších letech usnadnit cestujícím přestup z pražské městské dopravy na příměstskou železnici. První z nich má podle návrhu osmé městské části vzniknout u Žižkovského tunelu a obsluhovat tak oblast Žižkova a Karlína. Druhá je plánovaná u Balabenky a lokality U Kříže.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé ...

Když se před léty budovalo "nové spojení" tak padl také návrh, aby se historická trať vedoucí na Vítkov nerušila, ale v prostoru Vítkova byl vybudován terminál Krejcárek - tam, kde je zastávka tramvaje. A po "původní" trati by byla vedena jak do Vysočan, tak do Libně z hlavního nádraží příměstská doprava ... označeno jako čirý nesmysl ...

V Karlíně historicky zastávka byla, nicméně od železniční trati je to k metru nebo tramvaji daleko ....

Spíše by "TO" chtělo bez velkých keců obnovit Vyšehrad. Tvrzení, že to nejde kvůli oblouku je absurdní, oblouk lze narovnat. Kdyby se některými českými předpisy - mnohdy papežštějšími než papež - měly řídit železnice ve Švýcarsku, kde je bezpečnost na prvním místě a pak dlouho nic - tak by se na většině tratí provoz okamžitě zastavil, protože by byl v rozporu s předpisem ... Ve Švýcarsku "ostré" oblouku, resp. nástupiště v oblouku nevadí - příkladem třeba Bern (hlavní nádraží) a mnoho dalších stanic a zejména zastávek v oblouku, přičemž na vlaku je jen strojvedoucí nevidící na konec soupravy (dívá se akorát do zpětného zrcátka), po uplynutí doby pobytu stanoveného jízdním řádem zavře dveře a jede se .... v českých podmínkách "z důvodu bezpečnosti" NEMOŽNÉ .... ve Švýcarsku zcela normální ... a to ještě nesrovnávám s podmínkami na Balkáně (Bulharsko, Rumunsko, Srbsko, Chorvatsko, Makedonie) ... kde jízda vlaku s otevřenými dveřmi, které nelze zavřít je celkem normální. V tomto stavu se vozidla vystavují "z depa" na vlak ...

0 0
možnosti

Vizualizace pěkná, a realita?

0 0
možnosti

J64a33n 41V16a13l97o42u58c75h

11. 10. 2018 11:47

A co takhle Žižkovu a Vinohradům pomoci protažením podchodu z hlaváku? Tedy dál za 7. nástupistě a pak schodiště/výtah vně stávající opěrné zdi (už teď tam dost lidí kličkuje mezi ploty od Seifertovy).

1 0
možnosti

To se má začít stavět v roce 2019.

1 0
možnosti

No, jde o to, jak ten osobní vlak bude rychlý, když bude stavět u každého bloku domů.

1 0
možnosti

Ani každý osobní vlak nestojí na každé zastávce.

1 1
možnosti

M37a11r28t35i20n 52M59o27d10r

11. 10. 2018 7:15

V tom Karlíně to znamená obnažit část tunelu nového spojení?

To znamená zrušit část nového tunelu (celková délka 1.300 m) a pustit provoz na povrch? Za půl miliardy nebo celou? Hmm...

0 5
možnosti

Jsou tam dve trate. Jedna nova v tunelu pod Vitkovem a jedna na uboci kopce. Tunelem vetsinou jezdi dalkove spoje z hlavaku a venkem osobaky z Masarycky. Takze ne, ma jit jen o pridani zastavky na tu venkovni cestu.

4 0
možnosti

M96i96l80a82n 23V69o12l65e85k

11. 10. 2018 5:53

Vzniknout může jen to, co vám developeři dovolí. Když už se v Praze zrušila nákladová nádraží (podle mě tragická chyba), tak tam aspoň s těmi kancelářskými centry měly vzniknout železniční zastávky. On je rozdíl, jestli musíte na Smíchově (nebo Žižkově) ještě na MHD, nebo jestli vás vlak vyhodí přímo pod takovou čtvrtí.

10 0
možnosti
Foto

Tak třeba u Waltrovky v Jinonicích taková zastávka vzniká právě teď.

0 0
možnosti

J44a97n 14B41í82l65e86k

11. 10. 2018 5:20

A kdy dojde na zastávku u Chlumecké ulici vedle stanice metra B Rajská zahrada, Praha 14? Už se slibuje více jak 20 let!:-/

4 0
možnosti
Foto

Přitom by to tam šlo řešit podobně jako "zastávku" Praha-Strašince - několik panelů jako nástupiště, cedule a plechová budka ;-D

4 1
možnosti