- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Obchody, které nedoručují přes Českou poštu rovnou zavrhuji. Bohužel to člověk často zjistí až na konci objednávky. Protože, když se podívám na DHL, PPL, GLS a co ještě - k čemu mi je, že mi volá ráno v 6 nějakej pošuk z dodávky, že mi NĚKDY během dne přiveze 20kg balík... a pak se ještě hrozně rozčiluje, že nemám recepci, kde by to mohl nechat. Jako dovolenou si kvůli balíku neberu. To si radši dojdu na poštu, kde na mě bnalík čeká.
byly drobky od rohlíku a kus salámu a nikdo se k ničemu neměl...
tak jsi to dojel?
dnes jsem si byl na poště vyzvednout doporučený dopis a i přes to že mi ho údajně 7.6. nebyli schopni doručit, tak na poště nebyl.Ani si paní za přepážkou nebyla schopná vzpomenout jestli tam někdy někdy byl. Snažila se volat ještě na okolní dvě pošty, ale tam asi byli tak zaneprázdnění, že telefon nikdo nebral. Tak jsem přišel o výzvu své zdravotní pojišťovny
Ale proč se fláká? Není chybně nastaven systém? Nízké mzdy, nekvalifikovaný personál, velká fluktuace..., jak to má někoho motivovat k lepší práci? A pak v prostředí, které je podfinancované, chce generovat maximální zisk, to je doručení zásilky až domů zbytečně drahým výdajem. Ceny jsou nastaveny nereálně k dnešním dalším nákladům, jen nízké mzdy to nezachrání.
To pošta tady taky platí nájemné diskutéry na svoji progapandu ?
Určitě zvládne za dalších 100litrů ještě 1/2 úvazku poštovního ombudsmana, ne?
na poštu.Lístky o nezastižení mají už předepsané a jen je rychle hází do schránek.Ale zase z druhé strany vím že jsou zaměstnaci pošty nuceni/ a hodnoceni/ svým vedením prodávat produkty bankovního typu.Mají nalinkováno kolik účtů, kolik pojistek atd,musí uzavřít při nesplnění počtu jim klesají premie.Pak se divíme že nedoručují.
no to rozhodně, aby to dopadlo jako s Telecom - že jsme si s O2 hodně pomohli, žejo.
zásilky reklamního charakteru - vykradeny, neaktivované platební karty - zcizeny /asi z nich mají škrabku na okna u auta/, lístky o nedoručení druhý den co balík leží na poště, po prokazatelně neuskutečněném pokusu o doručení.
Na poště se člověk cítí jak u agentů s pojištěním a bankovními produkty. Je pravdou, že PPL,DHL vždy doručí, ještě ráno zavolá v kolik doručí - holt není to státní moloch. ČP - zprivatizovat, management propustit, obžalovat, postavgit ke zdi a zastřelit /náhradně lze na fotbalovém stadionu za poviné přítomnosti všech státních zaměstnanců z dotyčného města/.
tak jak kdy. PPL doručuje v pohodě, pokud toho nemá moc + není špatné počasí - pak na adresu často ani nejedou a rovnou oznámí, že adresát nebyl doma. Osobní zkušenost. Několikrát jsem si bral volno - čekal jsem větší zásilku, nepřišlo nic a když jsem se druhý den dotazoval, kde to jako vázne, tak jsem prý nebyl doma......
naposledy mne pošta vypekla, když mi prodejce poslal urgentně balík, jeden den podáta, druhý den dodáte. Jo přišla SMS, že mi bude doručen balíček. Tak sedím celý den na oné adrese a nic. Večer přišla SMS, že nemohl být balíček doručen z důvodu nepřítomnosti? Druhý den se objevil ve schránce lístek, i s časem, kdy se u nás měl pošťák zastavit. Poptával jsem se tedy, jestli není možnost nechávat balíčky na poště bez doručování domů, že si pro něj raději ten den dojdu. Ne, taková možnost prý není .....
Je, používám jí k plné spokojenosti.
Přes den doma nejsem (překvapivě), cestou z práce se zastavím na poště a balíky a doporučené dopisy z toho dne si bez problémů vyzvednu.
Pro služby typu PPL neřešitelná záležitost.