Diskuze

S mapou MHD na triku. Kresby chlapce s autismem uchvátily módní ikony

Světoznámé značky jako Adidas, Marco Polo, možná Converse, Happy Socks a­ mnohé další mohou mít brzy jedno společné. Budou je zdobit mapy třináctiletého autisty Matěje Hoška, který rád kreslí plány světových MHD. A chce s nimi prorazit ve světě módy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Proč se dělají z autistů např. tímto obrázkem "užiteční idioti" ?

0 0
možnosti
Foto

J38a38n 71C41i85b87u57l52k19a

12. 3. 2018 16:01

Určitě bych ocenil potisk na triko "vzhůru nohama", aby mapa posloužila i nositeli a ne jen jako samoúčelný design, případně záminku pro kolemjdoucí chlípníky hledat trasu na poprsí dívek a žen, jakkoliv trasy metra A a B ňadra hezky kopírují.

(Doufám, že nikdo nedělá problém s autorskými právy na použité předlohy.)

0 0
možnosti
P"E

Oceníme když nás budou rodiče Matěje budou kontaktovat na e-mail: admin@metrobus.cz ostatní mohou také.

1 0
možnosti

Nemyslím si, že by se dalo dlouhodobě stavět na jednom nápadu.

Faktem totiž je že se nejedná o vůbec žádnou novinku mapu konkretně Berlína adidas používal už před deseti lety. Podobně se ve značné míře už několik desítek let používá mnoho jiných tiskovin.

Podle mého je to jen momentální výstřelek, který adidas umě koupí použije a za rok o něm nebude ani vidu ani slechu.

ostatně obecně design poslední dobou celkem kopíruje umění a dochází v něm ke stále většímu vykrádání nápadů ať už starších nebo těch co nemají finance na jejich ochranu.

0 0
možnosti
MG

Nebylo by lepsi Adidas vynechat, zalozit znacku Matej nebo Matas a prodavat tyhle trika podle vlastniho vyberu, material podle vyberu zakaznika a vse online? Vyrabet si je muze nechat v Cine. Trika prodavat za 249 Kc a s mnohem vetsim ziskem nez ve spolupraci se svetovymi znackami, ktere do toho nedaji nic nez jen drahy napis znacky.

11 1
možnosti
MR

Otazkou je, zda by ty trika pak stali tolik a byl o ne takovy zajem a za takovou cenu, dulezita je smlouva...

2 0
možnosti
SP

S40e65i21d24l 18P16e28t32r

3. 3. 2018 23:46

Co tenhle PR blábol dělá v rubrice Ekonomika? 8-o

13 2
možnosti
MU
Foto

Je to jen záminka, jak z lidí vytahat peníze. ;-)

3 5
možnosti
JZ

No nepovídejte. To jste bystře vydedukoval z věty "My máme produkt, který by měl sloužit jako stroj na peníze..."? Máte víc takto geniálních postřehů?

Tahejte peníze na charitu taky, spousta lidí to ocení.

2 0
možnosti
Foto

Maminka bývalá modní návrhářka..Takže tlačenka, normální děti by se takto prosadit nemohly, bez kontaktů je to totiž prakticky nemožné. Vím o čem mluvím;-)

10 12
možnosti
JS

Jasně, proč by to nemohla zužitkovat ve své profesi? Na tom není nic špatného.

4 1
možnosti
PS

Neslo by ten jeho talent vyuzit nejak jinak - smysluplne?

1 5
možnosti
JK

Máte s autisty nějaké zkušenosti?

5 0
možnosti
JJ

Omg, triko za 550 a 50Kc jde na charitu? Ty kraso, tak ten Addidas, to jsou slusni smejdi. No to bych blil.

27 2
možnosti
DS

Vážně? Já to pochopila tak, že padesátikorunu z každého trika si nechávají na provoz a rozvoj té konkrétní firmy Maappi. A že tam vůbec není napsané, kolik z trika jde na charitu a kolik adidasům.

4 0
možnosti