- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle všechno už víme dlouho. A stále na to nejsou odpovědi. Minus 3500 v prvním kole - agenturní personál. Pak 2500-5000 během 3 let z kmenového personálu. Výroba elektroaut vyžaduje pouze zlomek fyzických pracovníků. Objem dílu je opravdu minimální. Takže i všichni současní dodavatele Škody a VW by si měli začít hledat jiný kšeft. Díly na e-nesmysly totiž budou platformou z Německa. Tam musí zachovat alespoň nějakou lepší zaměstnanost. A zapomenete na auta z Asie. Euro 7 bude mít na mušce i elektroauta. Váha / brzdy / pneumatiky = zdroj znečištění.
I bohatí budou nad cenovkách přemýšlet. Cílem je hromadná doprava. Nikoliv individuální.
Momentálně to spíš vypadá po roce 2027 na krizi s dodávkami drahých kovů, možná se nebude vyrábět vůbec nic. A nejsou to jen polovidiče, ale třeba i obyčejná měď.
A co se týká elektromobility, nemáme a nebudeme mít infrastrukturu. A jestli si myslíte, že auty budou jezdit jen bohatí, tak se mýlíte, pokud střední vrstva nebude mít na auto, rozbijou je na parkovištích těm bohatým klackem.
Ja myslem ze jsou jen2 moznosti. Bud se se v r. 2026 elektromobilita odpiska a pak Skoda bude pokracovat nebo bude pokracovat a pak si musi hledat jine odbory.
Tak já vám nevím, jsem zaměstnanec, dokonce jsem dlouho podívám ve velké korporací s odbory... Ale co je to prosím za způsoby, ř íkat fza by městnavateli co má a nemá udělat? Odbory ať se starají o to, zda není jednání firmy protiprávní. Ale to, zda zaměstnanec bude bude v pracovním poměru, nebo nebude, o tom přece nemůžou rozhodnout odbory...
EVidentne neznate zakonne pravomoci odboru. Doporucuji k cetbe, moc radosti vam to neudela. Maji kompetence ale ne odpovednost.
Jak bude vše končit, tak abychom pak nejezdili na oslu
Škodovka přestane dělat auta pro Východoevropany a ti budou kupovat auta jinde. Majitelé koncernu budou dál snít svůj sen o tom, že je na světě nekončící dostatek "milionářů", co touží po "tanku" SUV s elektrickým pohonem a dojezdem do 400 km a značka začne pomalu skomírat. Potom přijde revoluce, která svrhne green deal v elektromobilitě jako slepou cestu vývoje...
Šílený Black deal a debakl ekonomiky Evropy... super soudruzi...
Já bych navrhoval pak dělat jenom šest metrů dlouhý auta s dojezdem 350 km a 3 tuny těžký.
Jejda, a copak celou tu dobu soudruzi odboráři dělali? Že bude EU tlačit na snižování emisí, to je jasné již několid let. A najednou se odboráři probudí z letargie, protože management kolosu (opět) zaspal. Jo, to bude teď aktivity. Aby ne, když jim půjde o pelechy.
Ciwe, co to meles? Tady fakt neni problem v odborarich ani ve vedeni koncernu. Nemas zac.