Ford Puma ST | foto: Ford

Mladý Ford Puma si v bazaru drží cenu. Možná se vyplatí připlatit za nový

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Kompaktní crossover Puma už vlastně ani nemůžeme řadit do kategorie SUV, protože je to jakési moderní pojetí malého hatchbacku. Ford si půjčil technický základ populárního modelu Fiesta a vybudoval na něm vůz, který se od Fiesty zas tolik neliší, ale může si za něj účtovat víc peněz. Ostatně stačí se podívat do ceníků.

Puma je ale také o něco větší, má zhruba o 10 cm delší rozvor a proti Fiestě nabízí přeci jen o něco více praktičnosti. Není to však SUV s výrazně zvýšenou pozicí za volantem, vlastně se sedí dost nízko a spíše jako v nějakém sportovním autě. Je to zvláštní mix, který musí člověku vyhovovat. Sedněte si do ní a uvidíte sami (tedy, spíše neuvidíte, proto například výhled šikmo vzad je typicky mizerný).

U Fordů se bohužel poslední roky setkáváme s kolísavou kvalitou detailů a zpracování, takže některá auta vržou, jiným brzy nefungují některé ovladače.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se