- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, už i já se těším na předjíždění motorkářů na plné, v zatáčkách a nepřehledných úsecích. Neodolatelný je také řev motorek, který je slyšet na kilometry daleko. Zvláště úžasná je akcelerace hned jak zahlédnou značku konce vesnice. Přece si to musí užít, i když za další kilomentr je další vesnice...
Chápu, že sklidím samé záporné body, ale motorky patří spíše např. do Ameriky, kde není zástavba tak hustá. V ČR a Evropě jsou motorkáři pohromou. Prostě můj názor.
Este si zabudol na tych, co predbiehaju z pravej strany...:-)
Jen tak informačně občas klikám na dopravniinfo.cz na nehody. Podle očekávání ráno do cca 6 hodin a večer cca po 19 hod je snad 60% nehod "srážka se zvěří", srny. Toto bývá bez zranění lidí. A když o víkendu svítí slunko, tak v čase cca 12..18 hod opět těch cca 60% nehod je srážka s motocyklem, nebo cyklistou a téměř vždy se zraněním.. Tak na to myslete, než vyjedete.
Nazdar jezdci,
jen připomínám, že v reportáži zmíněných šest let u pneumatik je hrana a samozřejmě platí, že čím jsou pneu čerstvější, tím je to lepší. Nemluvím o závodních pneumatikách, které se používají na okruhu, tam je to zcela jiný svět a nemá smysl do něj zabředat. Nicméně nepropadejte panice, jestliže Vám přijdou z e-shopu pneumatiky staré tři roky, jestliže byly správně skladované, nic jim není. NAKONEC CHCI ŘÍCT, ŽE KLÍČOVÉ JE VĚDĚT, CO MÁTE OBUTÉ A PODLE TOHO JET. GUMA VÁM DÁ VĚDĚT, ŽE SE NĚCO DĚJE, VNÍMEJTE JI A BUDETE V BEZPEČÍ. KDYŽ JSME BYLI MLADÍ A NA GUMY NEBYLO, JEZDILI JSME NA ZTVRDLÝCH PUKÁCH A ŠLO TO TAKY. JEN TO NEBYLO TAK RADOSTNÉ A JEDNODUCHÉ
Já si v mládí na kývačce prohloubil sjetý vzorek na 20 let starých pneu pájkou a jezdil jsem na tom i v zimě na zasněžených silnicích. A ještě tu jsem. Jak píšete, nejdůležitější je uvědomovat si to a přizpůsobit tomu jízdu.