- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To psal ,,odborník" ,který viděl dodávku třikrát na parkovišti....Motory 2,2 jsou tak nespolehlivé,že se montují do čtyřech typů dodávek už patnáct let.Asi tak.Repase vstřikovačů stojí už pod deset tisíc.Jedinej problém je,na žhavících svíčkách,které mohou zarůst do hliníkové hlavy.
To samé,jak autor píše,že jediná možnost,jak spravit motor VW T5 2,5TDI,je výměna za starší,to je pěkná blbost .Už několik let je možnost koupit v Polsku repasi bloku motoru se suchými vložkami,stojí 35.000,- . A nebo si to nechat udělat u nás.Dělají to v Letech u Prahy .
Přemýšlím,že začnu psát příspěvky do odborného časopisu o jaderné fyzice,to bude to samé.....
Je důležité upozorňovat na problematický motor 2.2 u Fiatu Ducato, když Ducato žádný takový motor nemělo? 2.2 HDi se dávalo jen do příbuzných Jumperů a Boxerů, Ducato mělo výhradně 2.3 italský motor, to psal opravdu odborník..
Citroën Jumper. Na třech kusech (první s motorem 2.2l, další pak třílitry) najeto za osm let téměř přesně jeden milion kilometrů. V režimu dovoz zboží z Německa (plné auto, náklad býval kolem 1,3 tuny), následně rozvoz po Praze.
Ani jednou mě auta nenechala ve štychu. Nákup aut a následný pravidelný servis a údržba - snad to sem mohu napsat - výhradně v C-Car Svoboda Kralupy nad Vltavou.
Důležité asi bylo nepřehlížet projevující se závady a opotřebení (pokud se začaly projevovat dříve, než na předepsaném pravidelném servisu). Nejdražší oprava, pokud si vzpomínám dobře, asi byla výměna spojky s dvouhmotovým setrvačníkem, jinak pouze běžné opotřebení, tzn. brzdy, čepy,... Spolehlivá, dobrá auta.
mě v tom článku chybí nějaký pozitivní přístup a doporučení na nějakou dodávku, která trpí nejméně (či nejlevnějšími) neduhy.