- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kousky hezké, ale tu přepravu vlakem moc nechápu. Cesta je cíl.
Navíc 500km tam a 500km zpět není pro tuto kategorii aut absolutně žádný problém.
krasne vymazlene kúsky,pastva pre oči. majitelia môžu byť právom hrdí na svojich milačkov a viem si predstavit kolko času,prace a penez musi vyjst taka renovacia veteranika ale vysledok potom stojí za to. nebudem sem davat stranku na tuto realy ,len tu priložim zoznam veteranov ,ktory sa zavodu učastnia abych šetril čas ostatným. http://retropraguerally.cz/wp-content/uploads/2019/07/startovaci-listina.pdf
Nádhera. A jsem zvědavý, kdo tu první etapu vyhraje. :-)
Doufám, že vagony s auty jsou na konci vlaku, představa, že to, co letí z troleje za pantografem, si lehne na bílého krásného veterána, by mne nenechávala klidným.
Oni na to snad mají i předpisy, že když se vezou auta, nesmí se používat zadní sběrač, právě aby na náklad už nic nepadalo. Každopádně tady to podle fotek vypadá, že na začátku vlaku jsou osobní vagóny pro řidiče.
Tipujem, že po D1 nepôjdu. V Ťokovom priesmyku majú občas problémy aj tanky.
To si myslím, že ve 30. letech měly vedlejší cesty i horší kvalitu, světlou výšku má takové předválečné auto jak dnešní offroady.
Ale tahat tenhle typ závodu po dálnici je nesmysl, určitě bude celá trasa po okreskách.
A dá se někde zjistit ta trasa? Je vypsaných pár měst, ale kdy a kudy tam budou projíždět?
No, taky jsem dlouho hledat... Něco je tady: https://www.boskovice.cz/retro-prague-historic-rally-bude-mit-zastavku-v-boskovicich/d-36553, ostatní je ale bez časů, takže jedině odhadnout. Vloni jsem rally zastihl při přestávce na oběd a stálo to za to.
Možná větší procento, než současných přefoukaných tříválcových malorážek,
na kterých je nedůležitějším dílem tablet na palubce.
Druhá etapa bude pokračovat příští rok v dubnu.