- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Těch kluků je mi líto..... ...to budou splácet hodně dlouho
tak ja to tak nejak shrnu.
jsou opravdovi sberatele, kteri miluji historicka auta a rozumi jim do posledniho sroubecku a v tom pripade mi to trha srdce.
Ale jsou taky-sberatele, kteri maji miliardy a nevi co s nima a kupuji historicke unikaty jako hamburgery v McDonalds ciste ze snobismu, v tom pripade jim to preju ze srdce.
Protoze opravdovy majitel by si snad pohlidal, co se s jeho autem deje.
Na tech mechanicich si uz nikdo nic nevezme, ztrata se ani neda penezmi vycislit, protoze uz to nikdy nebude takove, jake to byvalo, takze sberatelska cena i po oprave budu tak o jednu nulu nizsi.
Jinak vytahnout to do dnesniho provozu je vrazda sama o sobe, pri tom jaka sber dneska po silnicich jezdi. Kdyz uz, tak to meli vzit na uzavreny okruh. A pokud si chteli zazavodit a ne jen provest kontrolu funkcnosti, meli si na to vzit repliku. Nicit original ostrou jizdou je docela skoda, i kdyz nekteri se na to koukaji trochu jinak.
Ta cena je snad spatne napsana, ne? Vzdyt se jedna "jen" o plecharinu, pokud se dobre divam na fotky. A i kdyby dily vymenovali za nove, presto se na podobnou cenu nikdy nemuzou dostat - vzdyt cena takoveho auta je prave jen sberatelska a plati se za puvodnost.
Problém je, že na tyto auta se už díly ani sehnat nedají tzn. že se musí zakázkově vyrábět a auto každým větším zásahem do původnosti ztrácí katastrofálně hodnotu.
Kus vola... (chytřejší komentář mě nenapadl)
No pokud bylo SL restaurován tak punc původnosti už ztratilo.
Tohle úžasný auto je umělecký dílo... Ti automechanici si teda "vydělali"... za blbost se platí, majitele je mi líto.
Tak, pořád lepší jak jakýsi svářeč v anglii, či kde to bylo, který první den v práci svojů nepozorností podpálil snad zámek, nebo tak něco, kde pracoval, škoda za sto milionů (už nevím čeho). Nejak tak si matně vybavuju článek někde z netu z tak před 5-10 roků :D
A taky nějaká uklízečka v muzeu nebo galerii vydrhla vystavený exponát moderního umění a znehodnotila dílo za miliony.
No jo, blbý no. Ale to auto bylo už tak jako tak dost starý.
gratuluji, vyhrál jste pomyslnou cenu za nejhloupější komentář
s arachaickou technikou ........ nádherná perla. Podobný auta pro svojí jednoduchost budou schopna jezdit i za 50 let, což se o dnešních polovodičích na kolech říci nedá.
ono to zas tak jednoduché auto není. Mechanický přímý vstřik paliva jen tak někdo neumí seřídit. A také údržba a životnost vyplývající z archaičnosti techniky není nejlepší. Dochází tam k velkému ředění oleje palivem, což má za následek horší mazání, tj. větší opotřebení motoru. Interval výměny 10L olejové náplně je doporučen po 1500km nejpozději.
Ale je to nádherné auto, to ano.
Ad polovodiče - ty s námi jezdí auty již 40let a stále fungují S auty vyrobenými do roku 2000 bych neviděl problém. Ty mají elektroniku letovánu klasickou olověnou pájkou. Pak se přešlo na bezolovnatou a to by mohl být z dlouhodobého hlediska problém.
Tolik překlepů v jednom článku jsem snad ještě neviděl.