- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdrzeni.Jenze proc ? Protoze si konstrukteri az pozde uvedomili, ze vaha
medeneho vedeni byla propocitana na jednopalubovy stroj. Zjednodusene
receno zapomneli udelat vypocet vahy dratu KRAT DVE. Pak zacaly
experimenty s hlinikem a jinymi materialy, ktere maji ovsem vetsi objem
pri zachovani elektrofyzikalnich vlastnosti.To zpusobilo nutnost upravy konstrukce draku, ulozeni dratu, pruchodek, atd., atd.....
a po ní jede king.......Tak on se dočkal
Airbusy dělají pokroky. Boeing používá k ničení hangárů v Asii typicky spíše řízené střely než kontaktní dopravní letadla
Tak konečně se zjistilo, které letadlo je na světě nej"rozšířenější" Boeing zaspal, jeho letadla svojí roz"šířeností" hangáry nebourají...
Nejrozšířenější dopravní letoun na světě je Boeing 737, vyrobený již ve více než 5 000 exemplářích.
To je jak říká má dcera- nacpat maxiprdel do minisukně. To se prostě nedá.
A380-800 je prodano jiz 174ks, coz neni spatne.
Jiz je prodano cca 174 kusu coz neni vubec spatne.
Neda se nic delat. Jsou to vyborne stroje a 787 proste parada ta krivka kridel, vytlak na jeden palec a letadlo nadhera.
Nemam nic proti Airbusum posledni dobou jsem s nmi nucen vice letat ale Boeing je jen jeden.