- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
o chvilu tam budu mat 13 hodinovy pracovny cas ako v Juznej Korei
Ve zkratce: protože nemakačenků je nyní ve Frankistánu více, budou muset bílý makat více. Co volili, to mají.
Francouzský SCHOOLBOY, jen ukazuje, že nezvolení LePen bylo obrovská chyba, kterou Francouzi draze zaplatí. *** Opět bude vztyčena Železná opona ochránit zbytek svobodné Evropy od novodobých najezdníků a barbarů. Vypadá to, že naše jediná záchrana bude opět Rusko.
Na francouzské železničáře pomůže snad už jen osvědčený fígl z Melbourne. Tramvajáci taky chtěli za všechno stávkovat - jedna stávka trvala měsíc s úplnou blokádou centra odstavenými tramvajemi v ulicích (za zachování průvodčích, na začátku 90. let!). Nakonec se město naštvalo a podnik zprivatizovalo. Tratě a tramvaje jsou města a na provoz se vysoutěžila firma. A co udělala firma? Proškrtala výdaje a místo průvodčích zavedla automaty na jízdenky.
a ze průvodčí ted nemaji co zrat nevadi?
To už vypadá jako řecký model fungování státu před krachem.
Také brzké důchody, samé výhody .
Nicméně krach Francie by asi položil i EU.
Jen tak dál
Kdo umi,umi,kdo ne kouka.
Každé reformy naštvou někoho. Kdo se chce zavděčit všem, nemůže jít do politky s tím, že nebude dělat reformy.
Co je to pravice?
Pravice je, když:
"mohutné protesty odborů, které vyvrcholily stávkou pořádanou Odborovým svazem horníků, který nesouhlasil s uzavřením dvaceti ztrátových dolů. Stávka, trvající od března 1984 do dubna 1985 byla soudem prohlášena za nezákonnou, protože vůdce svazu Arthur Scargill odmítl vyhlásit hlasování o jejím konání. Následkem neúspěšné stávky bylo uzavření dvaceti pěti dolů ihned, další (celkem 97) byly uzavřeny postupně do roku 1992. Boj proti stávce horníků byl součástí jejího úsilí o oslabení doposud velmi silného vlivu odborů v hospodářském životě Spojeného království. V důsledku její politiky bylo odborové hnutí na několik let ochromeno a demoralizováno." (Wiki)
Takže držím Macronovým palce
Kroky dobré, přesto je srovnání se železnou lady zatím poněkud nadnesené. Uvidíme.
"Kromě sedmihodinové pracovní doby a štědrých penzí má více než polovina železničářů svou práci doživotně zajištěnou. Do důchodu mohou navíc mnozí z nich odejít už v padesáti letech."
Důchod v padesáti asi problém je, štědrost penzí... možná taky. V doživotně zajištěné práci poloviny železničářů bych problém neviděl, pokud svou práci dělají dobře. A sedmihodinová pracovní doba – záleží, kolik je celková týdenní hodinová sazba. V Itálii jsem taky pracoval sedmihodinovou, ale šest dní v týdnu. Osmihodinovka pět dní v týdnu je mnohem lepší snad ve všech ohledech. Někdy si říkám, že bych raději pracovat deset hodin denně čtyři dny v týdnu.