- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takových událostí je ročně zjevně mnohem více. Letos jsem si takto užil čekání na letišti při odletu 5 hodin. Mám pochopení pro to, že se něco podělá, ale ne pro způsob, jakým berou ohled na své klienty. Kdyby v poledne oznámili 5 hodin odklad, v klidu jsme mohli razit ještě do města. Na místo toho snad hodinu po hodině odlet posouvali. Přitom vyslali z Prahy náhradní letadlo ... už dávno museli vědět, co bude. Ale proč by o tom klientům říkali. Nebylo to poprvé, ale bylo to naposledy. Příště kupuji letenky od jiné společnosti.
Zase jedna ukázka "profesionality" našich novinářů! Doporučuji se podívat alespoň na mapu a zjistit si něco o letových trasách než začnu psát nesmyly! Letadlo z Barcelony do Prahy přistálo nouzově ve Veroně, v oblasti Marseille začalo prudce klesat a "přelétávalo nízko nad vrcholky Alp"!
Letadlo z Barcelony letí nad mořem až na Janov a za Janovem přelétává nikoliv Alpy, ale Apeniny! Za nimi následuje Pádská nížina a teprve za ní, za Veronou, začínají Alpy!
Páni novináři! Doporučuji vám návrat do základní školy a zopakování zeměpisu Evropy!
Já tam nebyl, já nic nevím…
ALE když pracovnice aerolinií řekne, že se nic nestalo, tak se nic nestalo. Není nutné, aby z toho v článku dělali katastrofu s kouřem, která pravděpodobně jen zázrakem neskončila smrtí milionu lidí.
Při každém nouzovém přistání tu máme bezpečnostní opatření. Kyslíkové masky, pásy, bezpečnostní sklonění hlavy, … a VŽDY pak jedou k letadlu sanitky a hasiči, i kdyby tam byla jen posádka a letadlo přistálo kvůli nefunkčnímu splachovadlu na záchodcích…