- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je zvláštní, že dvě minuty po startu letadlo letí nižší rychlostí než je ta cestovní... Tady zase někdo objevil Ameriku
Led si nemyslím, 4 minuty po startu by se to již dávno projevilo a ani motory by ho nejspíš nenasály, vzhledem ke konstrukci letadla s motorem pod křídly. Stroj letěl už 600km/h a to není málo jak se píše v článku, naopak jsme za vzletovou fází, kdy se už neprojevují příčiny jako led, klapky atd. Vidím to spíše na mechanickou závadu.
Ano co jsem zatím viděla v dokumentech o katastrofách a i četla, tak když byla příčinou námraza křídla, tak nenebrali ani výšku, ani rychlost a zřítili se, jednou se to stalo opačně, že kapitán myslel,, že má pustěné vyhřívání náběžné hrany křídla,, ale neměl (nevím už proč), namrzlo jim to za letu a zřítili se při přistání.
"Přesné příčiny neštěstí dosud úřady nezveřejnily," protože je samy ještě nemají.
Sebevražda pilota.
Treba za tim je Mossad spolu s ISIS.
Je neuvěřitelné jaký jste vy odpad, Bohumile Petrasi. Přijde o život 71 lidí - určitě kvalitních jedinců - a vy toho využijete k idiotskému "vtip". Zkuste se nad sebou zamyslet jestli víte co to je a máte čím.
"... letěl rychlostí pouhých 615 kilometrů za hodinu, tedy menší než cestovních 800 až 860 kilometrů za hodinu." - Ano, pár minut po startu opravdu neletí cestovní rychlostí! Stačí si pustit flightradar24...
Ano je vysoce pravdepodobne, ze v rychlosti problem nebyl
Spekulujme kolik nám libo, to je tak všechno, co s tím můžeme dělat. Pravdu se nikdy nedovíme. Rusko o na videu s jakési kamery uvolnilo záznam ( který mohl být odkudkoliv ), kde je jen vzdálený výbuch ovšem žádný pád letadla. Také jsem ještě neslyšel o pádu letadla, při kterém se trosky rozmetaly v okruhu kilometru. K tomu se v některém tisku pravilo docela vážně o srážce s vrtulníkem.Na fotce v Kommersantu není v místě dopadu žádný kus letadla https://www.kommersant.ru/doc/3546946 nebo https://www.kommersant.ru/doc/3546649
Na vámi odkazovaném serveru mimo jiné píšou: "Bylo nalezeno 495 fragmentů letadla a 1,4 tisíc fragmentů těl.", takže moc nerozumím tomu, co píšete...
V každém případě 2 fatální havárie na celkem pouhých 56 ks vyrobených AN-146 o čemsi hovoří ...
Vzhledem k tomu, že první nehoda byla čistě chybou posádky a o této se zatím nic neví, tak to hovoří pouze o vaší prázdné hlavě.
Ja zazil v Moskve po vystoupeni z letadla na plochu stojanky - prijel autotobus odvezl jednoho papalase a pak jsme cekali pul hodiny pod kridly letadla ve vetru a desti na "dalsi spoj".
Já jednou vystoupil z tramvaje a tam stál pes.