OTÁZKA:
Zdravím Vás,
musím říci, že koukám kam to Vltavou směřuje. O té výkladní skříni, jak to píšete na svém blogu, kterou se vltava chce stát, cituji "Veškeré své komodity kromě obchodu Cybex.cz (a málo významného Musickatalog.cz a ztrátového Allmusic.cz) se rozhodla „prodávat přes partnery“, tedy vlastně být jenom jakousi výkladní skříní, ve které vystavují své zboží a realizují prodej jiní internetoví prodejci", nebo i tím omezením, zpoplatněním, či zrušením možností osobních odběrů.
Achjo :-(
Ale nu což, problemy s nákupy na obchodech Vltavy jsem nikdy neměl, (až teď nedávno se objevil jeden, který jsem po pár telefonátech vyřešil ) i přes to už jsem si našel několik nástupců vltavy, u kterých nakupuji.
Neodpustím si to, ale nějak mě z toho všeho vychází že jste se na tu možnost připravoval, že to jednou půjde s Vltavou ke dnu, snad i v tom okamžiku kdy jste odcházel do toho podnikatelského důchodu.
Neuvažujete o novém vydání nebo druhém díle "Dělejte byznys na Internetu ? " :-)
Jiří G.
ODPOVĚĎ:
Už jsem na to částečně odpovídal, ale doplním: v době, kdy jsme Vltavu prodávali, měla obrat přes 400 mil. Kč a rostla o 40% ročně, a dosti silně jsme rozšiřovali sortiment, vše samozřejmě vlastním prodejem, ne "z cizích skladů". Jsem přesvědčen, že při kvalitním řízení by Vltava pokračovala tímto směrem nahoru, i když to tempo růstu by se určitě zpomalilo.
Nový díl "Dělejte byznys na Internetu" v plánu nemám, ale uvažuju o jakýchsi obecných, (snad) vtipně a živě podaných podnikatelských a manažerských radách... dnes je to podnikání na Internetu už tak pestré a široké, že by to jednou knihou nebylo možné podat.
26.5.2009 10:54