| foto: Mediahub

Mediální agenturou Volva jsme my, tvrdili Media Investments. Ve skutečnosti je to Havas

V úterý 13. 6. 2017 v 17:00 a v 19:00 hodin pořádá Asociace reklamních agentur (AKA) akci nAKAfe, v rámci které agentury představují svou práci. Agentura Media Investments se ve své pozvánce na akci chlubila, že zastupuje Volvo. Není to ale pravda.

"Přijďte se podívat, jak to funguje v agentuře Media Investments, která zastupuje celé Ferrari v Česku a jako jediné tuzemské společnosti v Evropě jí byla svěřena správa automobilky Volvo," hlásala pozvánka této agentury na její účast v akci nAKAfe. Ve skutečnosti ale Volvo zastupuje agentura Havas. Tvrzení společnosti Media Investments dnes vyvrátil web MediaGuru.cz

"Našim jediným smluvím partnerem je agentura Havas," uvedla MediaGuru.cz Šárka Heyna Fuchsová z Volvo Car Czech Republic. 

Chybu nyní napravila i agentura Media Investments. Z upravené pozvánky zmínka o Volvu zmizela. 

"MEDIA INVESTMENTS v letech 2006-2011 realizovala pro Volvo více než 30 outdoor realizací pro launche různých modelů – byly to největší reklamy v Praze . Chtěli jsme studenty vyzkoušet, jak by realizovali třeba reklamu na nový model XC 60, to samé pro Ferrari. Mojí chybou bylo, že na banneru nebylo uvedeno pokračování věty jako například „v oblasti nestandardních outdoor ploch v letech 2006-2011“," uvedl na dotaz MediaHubu CEO Media Investments Jan Klápa. 


Video