Magazín Harper’s Bazaar v roce 2021 oslavuje 25 let na českém trhu. K narozeninám připravil ve spolupráci s designérkou Ivanou Mentlovou limitovanou edici trička. | foto: MAFRA

Harper’s Bazaar slaví 25 let v Česku limitovanou edicí designového trička

  • 1
Měsíčník Harper´s Bazaar slaví 25 let na českém trhu a při této příležitosti připravil ve spolupráci s designérkou Ivanou Mentlovou limitovanou edici narozeninového trička s motivem abstraktní ženské tváře. To je určeno exkluzivně pro nové předplatitelky i jako poděkování pro VIP osobnosti, které s časopisem dlouhodobě spolupracují.

„Věříme, že design zachycuje krásu, půvab a kreativitu našich čtenářek, a těšíme se, že mezi nositelkami tohoto trička budou inspirativní ženy, které patří do naší pomyslné Harper’s Bazaar rodiny,“ uvedla šéfredaktorka časopisu Harper’s Bazaar Nora Grundová.

Možnost zakoupit si roční předplatné s tímto speciálním dárkem mají čtenáři do 13. října 2021.

Ve speciální koláži na narozeninovém tričku Harper’s Bazaar mohou pozorní čtenáři najít i tváře tuzemských topmodelek, například Denisy Dvořákové nebo Lindy Vojtové, kombinované s abstraktními částmi z fotografií editorialů vytvořených pro českou edici tohoto časopisu.

„Jsem moc ráda, že jsem svým jménem mohla podpořit oslavu 25 let magazínu Harper’s Bazaar v České republice. Nadčasovost, která přetrvává, je hlavním propojovacím prvkem mých kolekcí – a stejně tak i obsahu tohoto ikonického časopisu. Těším se na další inspirativní dekádu,“ připojila designérka Ivana Mentlová a dodala: „Všechno nejlepší, Harper’s Bazaar!“

Harper’s Bazaar je nejstarším lifestylovým magazínem na světě.

Poprvé vyšel v roce 1867 v New York City. V České republice časopis vychází od roku 1996 a podle posledních publikovaných výsledků výzkumu čtenosti Media projekt za 1. pololetí 2021 oslovuje 74 tisíc čtenářů. Měsíčník patří do portfolia mediální skupiny MAFRA.

Nejnovější číslo lifestylového magazínu Harper’s Bazaar je v prodeji od 16. září 2021.


Video