| foto: YouTube, Mediahub

Cannes 2018: Práce, na které nezapomenete

Další výherci Grand Prix.

O prvních pracích oceněných Grand Prix na festivalu kreativity Cannes Lions jsme již napsali. Dnes přinášíme další.

HomePod

Společnost Apple představila začátkem roku taneční spot, který promítá HomePod. V hlavní roli se představila zpěvačka a tanečnice FKA Twings. Video režíroval Spike Jonze, který mimo jiné natočil i výraznou reklamu loňského Cannes - Kenzo. Reklama Applu získala Grand Prix v kategorii Entertainment Lions for Music.

Today at Apple

V kategorii Brand Experience & Activation Lion získala společnost Apple Grand Prix za práci "Today at Apple". Jedná se o rozsáhlé zapojení 500 poboček po celém světě, kde v jeden den připravila společnost Apple vzdělávací workshopy, na kterých představovala veřejnosti, jak mohou produkty kreativně využít.

First Steps

Industry Craft Grand Prix putovala do agentury Ogilvy Chicago za kampaň First Steps.- Ali. Jde o printovou kampaň pro společnost KIWI.

Adweek

Adweek

Hope??

Film Craft Grand Prix získala práce s názvem Hope připravená pro organizaci Červený kríž. Film ukazuje smutný příběh otce, který se snaží dostat dceru do nemocnice ve válečné zóně.

The story of Evert_45

Každý rok si 4. a 5. května v Nizozemí připomínají své předky, kteří zemřeli během Druhé světové války. Tentokrát to udělala agenturu N=5 Amsterdam trochu jinak. Aby zaujala i mladé lidi, využila reálnou osobu chlapce, která vyprávěla příběh živě prostřednictvím YouTube a Instagramu. Kampaň Evert_45 získala Grand Prix v kategorii Entertainment.


Témata: Grand Prix

Video