| foto: Mediahub

Atmedia hlásí v létě svůj rekord. Může za to Barbie i Formule 1

V červenci diváci ve větší míře upřednostňovali tematické stanice mediálního zastupitelství Atmedia, mezi diváky ve skupině 15+ získalo letos nejvyšší podíl - 3,29 %. Za tímto úspěchem stojí především filmové stanice. U dětských diváků Atmedia překonala hranici 6% podílu na sledovanosti. Pomohla jí k tomu dětská stanice Minimax, která dosáhla vůbec nejvyššího podílu na sledovanosti ve své historii. Informoval o tom dnes Tomáš Surák z Atmedia. 

"Zatímco v uplynulém měsíci souhrnný rating všech měřených televizí v České republice klesal, zastupitelství Atmedia dokázalo v červenci ve srovnání s předchozím měsícem navýšit rating o 20 %. Tato pozitivní čísla se odrazila i na samotném podílu na trhu v cílové skupině 15+, v níž Atmedia dosáhla 3,29 %, což značí meziměsíční nárůst o 28 % a zároveň nejlepší letošní výsledek. Výrazný podíl na tomto úspěchu má především nadprůměrný zájem o filmové televize. Tematická stanice CS Film servírovala řadu hitů – kriminální drama Sedmého dne večer a Příliš velká šance, nebo Bobule a 2Bobule. Červencové filmy znamenaly navýšení podílu na sledovanosti o 11 % v cílové skupině 15+. Nadprůměrný měsíc má za sebou i stanice Film+, vděčí za to úspěšným snímkům 3 dny na zabití, Blázni ve vězení a Krokodýl Dundee. V cílové skupině 15+ navýšila stanice meziměsíčně svůj podíl na sledovanosti o 41 %," uvedl Tomáš Surák.
Rekordní hodnoty zaznamenala Atmedia rovněž díky stanici Sport 2. Za meziměsíčním nárůstem 54 % v rámci podílu na sledovanosti je vzrůstající zájem o závody vozů Formule 1, průměrný tržní podíl červencových závodů dosáhnul 5,67 % v cílové skupině 15+. Zvýšený zájem projevují diváci také o hudební televizi RETRO, ta navýšila podíl na trhu o 45 % v cílové skupině 15+.
Úspěchem se podle Suráka může pochlubit dětská televize Minimax, v cílové skupině dětí 4–14 naměřila stanice průměrný podíl na trhu 2,90 %. V pondělí 18. července pak zaznamenala dokonce svůj nejlepší výsledek od vstupu do měření sledovanosti, celodenní podíl na sledovanosti vyšplhal na 6,46 % a televize se tento den stala čtvrtým nejsledovanějším programem mezi dětmi. Oblibu u dětských diváků si získal Zvědavý George, děti vyhledávaly také Maďarské lidové pohádky a seriál Barbie - Příběh mořské panny.


Témata: Barbie

Video